Spotify, spletni glasbeni servis je od aprila 2014 prisoten v Aziji, saj so storitev splavili v Hong Kongu, Maleziji in Singapurju, že prej pa so bili prisotni na Tajvanu in Filipinih.
Sunita Kaur, direktor za področje Azije pri Spotify je za TNW povedal, da se bodo v naslednjih 12 do 18 mesecih razširili še na nekaj azijskih trgov, pa tudi globalno (morda pa le dočakamo tudi Slovenijo). Do sedaj so računali bolj na organsko rast in se oglaševanju niso toliko posvečali. Sicer so imeli nekaj akcij, a ne veliko. Kot največji problem pa je izpostavil piratstvo.
Spotify in podobni glasbeni servisi sicer imajo potencial na Azijsko Pacifiškem trgu, kjer je po podatkih GSM Association 1.6 milijarde uporabnikov. Kot je povedal Kaur so ugotovili, da je na Filipinih kar 95% glasbe poslušane ilegalno.
Kaur o natančnih podatkih glede širitve ni želel govoriti, a kot vemo je na Kitajskem piratstvo prav tako številka ena. Na japonskem pa je še vedno močna CD kultura. Tako da sam prihod Sportifyja na tržišče zagotovo ne bo dovolj. Spremeniti bodo morali kulturo, to pa je precej dolgotrajen in večinoma tudi drag proces.