Coca-Cola z imeni, ki je bila Coca-Colina svetovna kampanja, je kot poroča The Wall Street Journal v ZDA dvignila prodajo po 11-ih letih padanja. Share a Coke With oz. Ta Coca Cola je zate, kot je bil slogan kampanje v Sloveniji, je prodajo na year-over-year ravni v ZDA dvignil za 0.4%.
V ZDA so uporabili okoli 250 različnih imen, hkrati pa so čet poletje po državi potovali avtomati na katerih je bilo možno natisniti poljubno ime. Najbolj pogosta imena pa so bila Chris, Jess in Alex. Share a Coke kampanja je bila sicer premierno predstavljena leta 2011 v Avstraliji, kjer je prodaja v času kampanje med mladimi zrastla za 7%. Kampanja Share a Coke je bila do letos predstavljena v 80-ih državah, letos prvič tudi v Sloveniji.
Verjetnost, da bo Share a Coke redna poletna kampanja Coca-Cole je torej zelo velika, saj kot je bilo omenjeno je to prva kampanja v zadnjem desetletju, ki je dvignila prodajo.
Vir.