McRib je tisti hamburger, ki pri McDonald’su že zelo dolgo, pravzaprav vse od leta 1981. Je pa v tem času doživel kar nekaj burnih trenutkov, zaradi slabe prodaje in visoke cene svinjine iz katere je sestavljen polpet. McRib je v letošnji akciji Alpski tedni v McDonald’su prvič imel tudi McDonald’s Slovenija.
Lani pa se je McRib doletelo še nekaj drugega in to je slika zamrznjenega polpeta, ki ne izgleda ravno najbolj privlačno. Slika, ki je precej hitro postala viralna, je bila posneta v eni od restavracij McDonlad’s v Kanadi in kot je razvidno iz videa spodaj, je res šlo za zamrznjen McRib polpet.
McDonalds Kanada že nekaj časa pripravlja videe z odgovori na vprašanja kupcev in v njih poskuša pojasniti različne stvari. Sedaj pa se je za to odločil tudi McDonald’s USA in si kot osebnost izbral Granta Imahara (poznamo ga iz šova Mythbusters). Grant si je v tokratnem videu omislil gosta, ki je tudi postavil vprašanje o McRibu in skupaj sta se odpravila v tovarno.
Torej kaj sta ugotovila?
https://www.youtube.com/watch?v=PJoMzhStPNk
Vse lepo in prav, a vprašanje je koliko teli videi resnično pomagajo pri spreminjanju mišljenja o tem, da hrana v McDonald’su ni »pink slime« ali »goop«. Tisti, ki so prepričani v eno in drugi, ki so prepričani v drugo bodo najverjetneje še vedno ostali na svojem bregu. Vsekakor pa takšna kampanja ne škodi, saj kaže na to, da jim je mar za mnenje potrošnikov.