Električni avtobus je odlična stvar, a je njegov največji problem baterija, tako kot pri vseh elektronskih napravah. Da bi avtobus lahko neprestano vozil na določeni liniji je potrebno zagotoviti polnjenje.
Možnosti je sicer kar nekaj, a zgolj dve sta dovolj praktični za komercialno uporabo. Prva možnost je brezžično polnjenje med vožnjo in stanjem na postaji, a je tukaj precej izgub energije. Druga možnost pa je polnjenje na avtobusni postaji med vstopanjem in izstopanjem potnikov. Prav to drugo rešitev so uporabili pri Swiss Federal Institute of Technology in omogoča zadovoljivo napolnjenost v 15-ih sekundah. To pa je že čas v katerem potniki izstopijo in vstopijo na avtobus. Polnjenje je tako potrebno na 3 do 4 postaje.
V Ženevi so sistem testirali in mestne oblasti so bile tako navdušene, da so se odločili zamenjati celoten vozni park. V Sloveniji pa LPP stavi na metanbuse, ki zamenjujejo tiste na dizelsko gorivo.
Vir.