Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) za Q4 2014 kaže precej pretresljivo leto za družbo Pro Plus, ki upravlja s programi Pop TV, Kanal A, OTO, BRIO in KINO, saj imajo večino številk v primerjavi s Q4 2013 v rdečem. Največji padec je zabeležil POP TV, največjo rast pa Planet TV. Planet TV se tako nevarno približuje Kanalu A, a se bo stvar v nogometni sezoni 2015/16 nekoliko spremenila, saj je družba Pro Plus odkupila pravice za predvajanje Lige prvakov in Lige Evropa.
Zanimivo je tudi to, da je gledanost programov OTO, BRIO in KINO v prime timu majčkeno zrastla, na celodnevni ravni je ostala enaka, se pa je tam znižal delež gledalcev (to so tisti, ki so v tistem trenutku gledali televizijo).
Pro Plus je zabeležil tudi precejšen padec kot družba, saj so iz 51.3% deleža gledanosti na celodnevni ravni prišli ne 45%. To je padec za 6.3 odstotnih točk. V prime timu so izgubili nekaj manj saj so iz 41% prišli na 36.6% (-4.4).
RTV Slovenija je nekoliko svoja zgodba, saj podatke pošiljajo za ciljno skupino 4+ let in se jih ne da primerjati z 18-54 let. Je pa moč razbrati, da sta tako SLO 1, kot SLO 2 v primerjavi s Q4 2013 pridobila na gledanosti.