Cineplexx Slovenija je v tem tednu svojim uporabnikom omogočil nakup kino vstopnic prek interneta. Cineplexx je v Slovenijo vstopil oktobra 2012, ko je od Tuša prevzel 5 multipleksov, šestega pa je dodal v decembru 2013.
Skupaj s prevzemom je veliko ljudi pričakovalo tudi možnost nakupa kino vstopnic preko interneta, te so obljubljali, a jih vse do sedaj ni bilo. Ključen razlog je bil ta, da so morali poenotiti informacijski sistem, ki je sedaj enak na vseh Cineplexxovih dvoranah v vseh državah.
Nakup vstopnic prek interneta je torej možen z uporabo Cineplexxove spletne strani cineplexx.si, kjer si uporabnik izbere Kino center, film, datum in uro. Pri vsaki kino predstavah, ki so na voljo v 3D tehniki je to navedeno kot »Digital 3D«.
Pri nekaterih predstavah ni možna rezervacija, pri nekaterih pa tudi nakup preko internata ne in je možen nakup kino vstopnic le pri blagajni. To označujejo štiri različne barve (zelena, oranžna, rdeča in siva).
S klikom na želeno uro se nato prikaže shema dvorane. Nastaviti je možno nakup od 1 do 6 kino vstopnic. S klikom na shemo dvorane pa izberemo lokacijo, kjer želimo sedeti. Če ste prijavljeni z uporabniškim računom na Cineplexxovo stran kliknete zgolj Kupite, če pa niste imate dve možnosti. Račun lahko ustvarite, ali pa zgolj vpišete elektronski naslov in ne ustvarjate Cineplexx uporabniškega računa.
Po kliku Kupite se odpre okno z možnostmi plačila, v zgornjem delu pa so prikazani vsi podatki o kino vstopnici, ki jo želite kupiti. Kot plačilno sredstvo sta na voljo Cineplexx Bonus kartica ali pa kreditna kartica (MasterCard ali Visa). Potrditi je potrebno še strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in klikniti Plačam.
Na elektronski naslov potem uporabnik prejme kodo s katero v Cineplexx kino centru prevzame karto.
Na žalost tiste pike na i še niso naredili in to je, da bi na mobilni telefon dobil kino vstopnico in poseben prevzem ne bi bil potreben. To bi lahko naredili preko Cineplexx mobilne aplikacije, ki že obstaja in takšna implementacija sploh ne bi bila težavna. Dodali bi ji črtno kodo, ki bi jo ob vhodu v kino dvorano osebje enostavno poskeniralo. Takšna rešitev bi bila tudi ekološka, saj tiskanje vstopnice ne bi bilo več potrebno. Račun pa bi uporabnik prejel na svoj elektronski naslov.