Zadnji košček Milka Slovenija je Milkina svetovna kampanja, ki bo v Sloveniji zaživela 1. maja 2015 na portalu zadnjikoscek.si. Začetki kampanje Zadnji košček Milke (Milka Last Square) segajo v leto 2013, saj je Mondelez v Franciji takrat začel s tem projektom. Potem pa se je ta počasi širil po svetu.
Celotna poanta kampanje sloni na tem, da je najboljši košček v čokoladi tisti zadnji in prav ta v Milkini čokoladi manjka. Vsakemu kupcu Milka glede tega zadnjega koščka daje dve možnosti. Lahko ga ima samo zase, lahko pa ga deli s kom drugim.
Na zadnji strani Milke so zapisali takole »Zadnji košček je najbolj dragocen in če ga delite z nekom, ki vam nekaj pomeni, postane simbol vajinega prijateljstva in naklonjenosti. Zato obiščite www.zadnjikoscek.si in poglejte, kako lahko delite vaš zadnji košček z nekom, ki vam je blizu na poseben in nepozaben način!«
Kako torej vse skupaj izgleda in kako dobim zadnji košček Milke?
Promocijska Milka (Zadnji košček) v 100g pakiranju, ki jo izdeluje Mondelez Deutchland Production GmbH & Co. Kr (torej je nemška 🙂 ) je brez enega koščka čokolade. V notranjosti embalaže pa se skriva 8 mestna koda in z njeno pomočjo lahko na spletni strani zadnjikoscek.si pridobite tisti najslajši košček Milke. Pošljete ga lahko sebi ali pa nekomu drugemu. Kampanja traja do 31.5.2015, uveljavljati pa je možno zgolj kode iz slovenske promocije (tuje ne veljajo).
https://www.youtube.com/watch?v=H6NWTJyWHqc