Twitter je v svoj nabor funkcij dodal možnost pošiljanja zasebnih sporočil (Direct Messages) tistim, ki jim ne sledimo. Gre za še eno od storitev s katero želi Twitter prepričati investitorje na Wall Streetu, da znajo privabiti nove uporabnike.
Funkcija »Direct Messages from anyone« ni samodejno vklopljena, imajo pa uporabniki možnost opt in, kar pomeni, da jo lahko prostovoljno vklopijo. Ta funkcija bo še posebej dobrodošla za velike družbe, s katerimi boš lahko vzpostavil komunikacijo tudi, če ti ne sledijo.
Seveda pa zasebna sporočila niso edina pridobitev Twitterja v zadnjem času. Twitter je v ZDA posodobil domačo stran v ZDA, da bi na tak način privabil več novih uporabnikov. Januarja letos so lansirali skupinska zasebna sporočila in možnost objavljana, snemanja in urejanja 30 sekundnih videov v sklopu Twitter aplikacije. Aja pa na Periscope aplikacijo prav tako ne gre pozabiti, ta namreč omogoča live streaming.
Razlog zakaj iščejo vedno nove rešitve pa je to, da so februarja za Q4 2014 objavili, da imajo 288 mio aktivnih uporabnikov, na Wall Streetu pa so se nadejali številke 195 mio.