Eta iz Kamnika je v sodelovanju z Agencijo digiGRAL predstavila prenovljeno spletno stran blagovne znamke Natureta, ki omogoča personalizirano trženje pri nas in sicer z upoštevanjem parametrov, ki samoumevno vplivajo na izbiro izdelkov in pripravo obrokov.
Tako spletna stran natureta.si samodejno prilagaja prikazano ponudbo glede na lokacijo obiskovalca, čas obiska in vremensko stanje kraja, kjer se obiskovalec nahaja. Na podlagi teh ugotovitev Natureta spletna stran predstavlja in ponudi uporabniku tiste produkte, ki so primerni času dneva (zajtrk, kosilo ali večerja) in vremenskim razmeram.
Tako bo ob slabem, oblačnem dnevu predlagala obiskovalcu spletne strani izdelke, ki prispevajo obogatitvi obrokov z dodatki, za katere predpostavljamo, da jih telo v tisti situaciji dodatno potrebuje. Na lep sončen dan pa spletna stran obiskovalcem namigne, naj raje izkoristijo čas in ga preživijo na primer na prostem, za pripravo kosila pa porabijo manj časa in uporabijo že gotove jedi Natureta.
https://www.youtube.com/watch?v=RiB9HEA9nck