Prihodki od prodaje glasbe na internetu rastejo že kar nekaj let zapored in samo vprašanje časa je bilo kdaj bodo storitve za downloadanje in streaming glasbe prehitele prodajo CD-jev. Kot kaže poročilo International Federation of the Phonographic Industry (IFPI) za leto 2014 je prihodek od prodaje digitalne glasbe zrastel za 6.9% na 6.85 milijard $, medtem ko je prodaja na fizičnih nosilcih (večinoma CD) padla za 8% na 8.82 milijardi $.
Zanimiv podatek je tudi precejšnja rast popularnosti streaming storitev (npr. Spotify, Deezer …), ki sedaj predstavlja 23% digitalne prodaje in generira 1.6 milijarde $ prihodkov. Vseeno pa ima downloadanje glasbe 52% delež, čeprav ta iz leta v leto pada.
Poročilo IFPI pa kaže še eno zelo zanimivo reč in to je razlika v najbolj popularnih oblikah pridobivanja v določeni državi. Tako npr. na Japonskem kar 78% prihodkov glasbene industrije prihaja od prodaje fizičnih nosilcev (predvsem CD-jev). V Nemčiji je številka nižja, 70%, v Franciji pa npr 57%.
Kaj pa prodaja vinilnih plošč?
Prodaja vinilnih plošč raste, v primerjavi z letom 2013 je zrastla za 54.7% in sedaj predstavlja 2% globalnih prihodkov glasbene industrije.
Anketa, ki so jo vključili v poročilo IFPI kaže na 69% rast dostopa do licenčne glasbe na internetu v zadnjih šestih mesecih. Hkrati pa veliko več ljudi trdi, da te storitve uporabljajo več kot so jih pred letom dni, v primerjavi s tistimi, ki trdijo, da jih uporabljajo manj.
IFPI na podlagi comScore/Nielsen podatkov ocenjuje, da 20% uporabnikov interneta še vedno redno uporablja nelicenčne storitve, kot je P2P, za pridobivanje glasbe. IFPI je leta 2013 ocenil, da je takrat bila ta številka 26%, kar pomeni, da je prišlo do 6% padca.
Eden od trendov po oceni IFPI so tudi novi plačilni modeli. Kot so zapisali je na enem koncu MTV UK Trax ponudba, ki uporabnikom za 1£ omogoča dostop do 100 naslovov na teden, na drugi strani pa npr. Deezer Elite, ki za 20$ mesečno uporabnikom ponuja višjo kvaliteto zvoka.