4. Slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit bo letos potekala v četrtek, 4.6.2015 v Grand Hotelu Union v Ljubljani. Posebna pozornost bo namenjena uporabni vrednosti digitala v lokalnem okolju in regiji, kjer posluje večina slovenskih družb. Glavni program bo sestavljen iz 4 sklopov, v okviru katerih bodo priznani predavatelji iz tujine in Slovenije predstavili učinkovite in izvirne načine dela v današnjem digitalnem svetu.
Digitalni sprehod po trgu
V prvem sklopu bodo udeleženci izvedeli, kakšni so rezultati mednarodne raziskave Evropskega urada za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) in kakšne so slovenske investicije v digitalno oglaševanje v primerjavi z ostalimi evropskimi državami. Raziskava namreč letos prvič vsebuje podrobnejšo analizo med seboj primerljivih držav centralne in vzhodne Evrope. Spoznali bodo povezavo med investicijami v digitalno oglaševanje in doseganjem končnih poslovnih rezultatov, pri čemer bodo govorci zrcalo nastavili vsem trem skupinam, ki sestavljajo slovenski oglaševalski trikotnik, in sicer medijem, oglaševalcem in agencijam.
Integracija digitala v poslovanje
Kako prestrukturirati in digitalizirati podjetje, da bo bolj konkurenčno na trgu, je ena izmed tem drugega programskega sklopa. Hkrati bo govora o novih pristopih v poslovanju in poslovnih procesih, ki jih prinaša nov način razmišljanja. Udeleženci bodo dobili odgovore na vprašanja kaj, kako in komu lahko svetuje svetovalec za digitalni marketing, kašni so novi poslovni modeli, ki jih omogoča digitalno okolje in digitalizirani podatki ter kakšno tehnologijo in orodja uporabljati pri dnevnem poslovanju.
Digitalna kreativnost
Kako lahko kreativnost in ustvarjanje relevantne in uporabne vsebine direktno povečata prodajo na prodajnih mestih, bodo strokovnjaki v tem programskem sklopu pokazali na primerih dobre prakse. Ker je prihodnost digitalne kreativnosti zelo mobilna, bo velik del pozornosti namenjene mobilni digitalni kreativnosti. Na primerih mobilnih marketinških aktivnosti pa bodo udeleženci lahko spoznali da digitalno ni le globalno, ampak je lahko tudi zelo lokalno.
Uspešne zgodbe
Četrti sklop ponuja odgovore na vprašanje, kako lahko mala in srednja podjetja izkoristijo digitalno okolje in orodja za doseganje pomembne konkurenčne prednosti v boju z velikimi podjetji. Udeleženci bodo na primerih podjetij in njihovih lastnikov, ki delujejo v zelo tradicionalnih dejavnostih z močno konkurenco, lahko videli, kako so ti s pomočjo digitalizacije svojih poslovnih procesov in digitalno komunikacijo uspeli doseči konkurenčni pospešek in preboj na trgu. Takšni primeri so dokaz, da lahko tudi manjšim podjetjem uspe na lokalnem trgu in v regiji, če pravilno izkoristijo digitalni potencial.
Celoten program dogajanja na Diggitu 2015 lahko najdete tukaj. Seveda pa ne bo izostalo niti tekmovanje, a o tem več tukaj.