To, da bodo Minioni uspešni se je vedelo, da bodo tako zelo uspešni pa si ni upal nihče z gotovostjo trditi. Film Minioni (Minions) je v ZDA na otvoritvenem vikendu naredil zajetnih 115.2 milijona $ prometa (Box Offixe), kar film uvršča na drugo mesto najboljših otvoritvenih vikendov med animiranimi filmi. Izven ZDA pa je film ustvaril 124.3 mio $ prometa. Na globalni ravni pa je številka 395.7 mio $.
Prvo mesto še vedno drži Shrek the Third’s iz leta 2007, ki je naredil 121.6 mio $ prometa. Premagal pa je npr. Toy Story 3 it leta 2010. Zelo zanimivo pa je tudi to, da produkcija filma Universal in Illumination Entertainment stala zgolj 74 mio $.
Film Minioni je bil predvajan na 56 teritorijih in na 25 od njih se je zavihtel na prvo mesto med animiranimi filmi na otvoritvenem vikendu. Precej analitikov meni, da ima film precej možnosti, da postane tretji Universalov film letos, ki bo globalno presegel številko 1 milijardo $ prometa. To je letos že uspelo filmoma Jurassic World in Furious 7. Minioni pa bodo v prihodnjih dveh mesecih na voljo še na 11-ih teritorijih. V Sloveniji se film začne predvajati 13.8.2015. Na voljo pa bo v sinhronizirani različici ter s podnapisi.
Za uspeh filma Minioni je zagotovo kriva promocija, saj je Universal sklenil partnerstvo s Snapchatom, McDonald’som in Amazonom. V ZDA je bilo na otvoritvenem vikendu 59% žensk, 55% obiskovalcev je bilo mlajših od 25 let in 60% je bilo družin.