Paramount Pictures je začel razmišljati revolucionarno, vsaj za tradicionalno precej okorne filmske studie, saj želi skrajšati okno med premiero filma v kinu ter njegovim ponujanjem na zahtevo (VOD). Kot poroča The Wall Street Journal si Paramount filme pri potrošnikih doma želi ponujati samo dva tedna po tem, ko film zapusti večje kinematografe.
Že desetletja je pri studiih praksa, da čakajo vsaj 90 dni od premiere filma, da jih nato ponudijo na DVD_jih ali VOD storitvah. S tem pa povzročijo tudi po mesec dolgo luknjo in upad zanimanja za film. Rob Moore podpredsednik Paramounta je za Journal povedal: »Millions of dollars go into advertising a movie as it heads into theaters, and then that money has to be spent again to remind people of the movie once it’s available at home. With this change, studios can use existing advertising to drive viewers to on demand options once they become available, which it clearly hopes will raise revenues. That could also help the studio make up money on a film that isn’t performing as well as it’d like.«
Kaj pa piratstvo?
Ta nova odločitev Paramounta ima pri piratstvu pravzaprav dobro in slabo stran. Dobra je ta, da bo film hitro na voljo na storitvah kot so Netflix, Hulu, Google Play Movies … Slaba pa ta, da bo precej hitro na voljo digitalna različica filma, ki bo v nekaj trenutkih na voljo vsem in se zato ne bodo odločali za ogled v kinu ali film kupili v VOD knjižnici.
Kdaj bo ta nova sprememba uvedena?
Iz Paramounta so sporočili, da bodo letos to poskusili z dvema nizkoproračunskima filmoma in sicer Paranormal Activity: The Ghost Dimension in Scout’s Guide to the Zombie Apocalypse, ki bosta na voljo 17 dni po tem, ko bosta zapustila filmska platna. Filma v kinematografe prideta oktobra, termin »zapustiti filmska platna« pa si pri Paramountu razlagajo tako, da eksluziva kinom traja vse dokler številka platen na katerih se film predvaja ne pade pod 300. Po tej točki se začne to časovno okno.