Kravice na Mu jogurtu Ljubljanskih Mlekarn so del projekta DoMUšljija in že nekaj tednov prav prijazno gledajo s polic trgovin po Sloveniji in ne moreš jih zgrešit.
DoMUšljija je nov projekt Ljubljanskih Mlekarn v sklopu katerega je Vladimir Leben, slikar in animator Mu jogurtom Ljubljanskih Mlekarn vdihnil svojevrstno življenje, saj njihovo zunanjost krasijo štiri kravice.
Prva je Morska in je dobrovoljna pustolovka, ki pravi: »Vse, kar potrebujem je prostrano morje in iskanje novih pustolovščin. Nič še ni neodkritega in nič še ni začrtanega. Sledim pogumu, ko pa zaidem, me vodi dobra volja. In ta nikoli ne razočara!« Druga je Rozika in je prava gospodična: »Govorijo, da sem afna, ampak jaz pravim, da sem le lepa kravja gospodična. Rada imam vse, kar je roza in se blešči. To se odlično poda mojim lisam in oblinam, hkrati pa obrača poglede. In kaj je boljšega kot to?«. Tretja je Važička in je vedno v središču: »Ne da se važim, ampak moram priznati, res sem zabavna! Vsak sicer ne more biti moj prijatelj, ampak jaz sem prijateljica z vsemi. Kul je biti v središču pozornosti in če vam izdam skrivnost – sončna očala zažigajo!« Četrta pa je Žirafa in ni nikoli dolgočasna: »Nisem ravno prav majhna, malo sem štorasta in pa predvsem zelo pikasta. In čeprav se zaradi tega počutim malce drugačno, ni s tem prav nič narobe. Ravno nasprotno! Sem ena in edina – Žirafa. Dolgočasno je biti tak kot ostali!«
Važička in Žirafa krasita 0.5l jogurt Mu, prva tistega 3.2% mlečne maščobe in druga tistega z 1.3%. Morska in Rozika pa sta na litrski embalaži jogurta Mu. Vse kravice bodo jogurte Mu Ljubljanskih mlekarn krasile le omejen čas, saj gre za omejeno serijo, ki jo zamenjala omejena serija. Ta bo izbrana s pomočjo natečaja na katerem lahko sodeluje vsak (več TUKAJ). Izbrali bodo štiri predloge, ki bodo jogurte Mu krasili od decembra 2015 do januarja 2016.
Ideja, da so jogurte Mu okrasili z zanimivimi slikicami je zagotovo najprej povzročila nekaj zmede pri potrošnikih, saj nikomur ne pade več v oči klasična zeleno bela kombinacija, ampak vsi najprej vidijo slikico. Zagotovo pa je pri marsikomu prav slikica kravice na embalaži predstavljala odločilni faktor za nakup, saj kdo pa ne bi imel tako lepe kravice pri sebi doma. 🙂