Netflix je planiral prihod na Kitajsko v letu 2016, a kot kaže se ta plan nekoliko oddaljuje so sporočili iz družbe. Netflix se je na začetku na Kitajski trg želel podati sam, nato so sporočili, da bi bilo bolj praktično, če bi imeli Kitajskega partnerja. Na žalost pa zadnje informacije iz vodstva družbe niso tako spodbudne.
David Wells, finančni direktor pri Netflixu je povedal: »I would say China continues to be sort of its own entity in terms of the challenges and the particular characteristics of the market. We’re taking our time and being deliberate in finding a path and the right model to work.«
Izvršni direktor Netflixa, Reed Hastings pa: »We hope to open the entire rest of the world in 2016. So China, again, we still have some things to figure out, so I suppose that’s possible. But in the rest of the world, we’re pretty confident that we’ll open. And then we’ll have to see how successful we are in Poland. We have to see how successful we are in Indonesia. So there’s still a lot of work to do.«
Hastings je za Reuters povedal, da je največja ovira za Netflix na Kitajskem regulatorne narave.
Netflix se v Aziji sicer pospešeno širi, predvsem v jugovzhodni Aziji, v Q3 2015 pa prihajajo še na Japonsko. Dve večji letošnji širitvi pa sta bili Avstralija in Nova Zelandija.