Huawei je danes na sejmu IFA 2015 predstavil svojo prvo pametno uro. Začetek prodaje v ZDA je 17.9.2015, na voljo pa bo tudi v Evropi, v Sloveniji predvidoma jeseni 2015. Cena za Classic- leather bo 399€, za Classic–mesh bo 449€, za Active bo 449€ in za Elite 699€.
Novinarsko sporočilo Huawei Slovenija.
Huawei ura naprodaj v Evropi, cena od 399€ naprej
Berlin, 2. September 2015: Huawei Consumer Business Group (BG) je danes na sejmu IFA uradno predstavil novo Huawei pametno uro za evropski trg. Pametna ura, ki je bila oblikovana po vzoru klasičnih modelov švicarskih ur, bo naprodaj s ceno od 399€ do 699€. To je prva pametna ura iz družine Huawei nosljivih elektronskih sistemov in tudi prva ura na trgu, ki resnično pomaga premostiti vrzel med modo in tehnologijo.
Ura je opremljena s sistemom Android Wear in omogoča povezljivost kjerkoli se nahajate, s takojšnjimi obvestili o klicih, SMS sporočilih, hitrih sporočilih in spletni pošti. Z Bluetooth povezljivostjo za brezžično uporabo telefona, skupaj s funkcijo, ki podpira neomrežni prenos glasbe, boste še lažje ostali aktivni. Glasba se lahko predvaja s pomočjo istih zvočnih ukazov, ki se uporabljajo za iskanje destinacije in navigacijo do le-te. Iskanje izgubljenega telefona ni še nikoli bilo tako preprosto, kot je to mogoče s funkcijo “najdi moj telefon”.
Sedaj se bodo, zahvaljujoč najnovejši verziji Googlovega Android Wear™, s Huawei pametno uro lahko povezali tako uporabniki Sistema Android, kot Sistema iOSEstetika klasičnega dizajna
Huawei pametna ura meri v premeru 42mm, kar je običajna dimenzija zapestne ure. Edinstveno oblikovana številčnica ure je popolnoma okrogla, tako kot krona (okrogli gumb), ki se nahaja pri položaju številke dve na številčnici
Na voljo/na razpolago so okvirji rožnato zlato, nerjaveče jeklo v črni barvi, v “rose gold”, “stainless steel” in črni barvi, kot tudi raznoliki “bespoke” dizajni “watch face”, čez razpon klasičnih, elegantnih/luksuznih, poslovnih, ženskih, modernih in preprostih estetik.
Na voljo so različice iz rožnatega zlata, nerjavečega jekla in v črni barvi, dizajn številčnice ure je prav tako prilagojen: klasični, elegantni, poslovni, ženski, moderni ali preprosti izgled.Izbor trakov za uro vključuje mrežni vzorec iz nerjavečega jekla, verižni vzorec iz nerjavečega jekla, rožnato zlato in verižni vzorec iz nerjavečega jekla, prekrit s črno, kot tudi rjavo in črno usnje. Trakovi se zlahka zamenjajo s katerim koli trakom, ki ima 18mm “lug” vmesnik.
Klasična izdelava
Izdelana je iz sofisticiranih materialov in vsebuje popolnoma okrogel 1.4-inčni zaslon na dotik AMOLED tehnologije, prevlečen s kristalom safirja, ki je odporen na praske, (priljubljena izbira med švicarskimi izdelovalci ur), hladno-kovan okvir iz nerjavečega jekla in z vgrajenim merilcem srčnega utripa in 6 osni senzor za zaznavanje gibanja. Ima resolucijo 400 x 400 pik in 286 ppi, pri razmerju kontrasta 10,000:1, kar predstavlja najbolj dinamično Androidovo nosljivo pametno uro do sedaj.
Huawei Consumer BG je za svojo klasično in visoko-kvalitetno oblikovano uro izbral sodelavca v najbolj slavnem modnem fotografu na svetu – Mario Testino, ki je izdelal oglaševalsko kampanijo, v kateri nastopata dva izmed najslavnejših top modelov na svetu: Karlie Kloss in Sean O’Pry.
Novo obdobje v športni tehnologiji
Huawei ura vključuje merilec srčnega utripa (PGG sensor), ki lahko natančno izmeri srčni utrip. Senzor “rahlo izstopa iz površine, za boljši kontakt s kožo in bolj točne meritve.
6 osni sensor za zaznavanje gibanja je opremljen z giroskopom in merilcem pospeškov in pomaga slediti vašim aktivnostim kjerkoli in kadar koli ter razlikuje med različnimi fizičnimi aktivnostmi, kot so hoja, tek ali plezanje.
Benjamin Norton, strokovnjak iz področja dizajna nosljive tehnologije pri Huawei Consumer BG, je povedal: “Danes so potrošniki redko zadovoljni samo s povezljivostjo; želijo pametno uro visoke kvalitete, ki je tehnološko inovativna. Ko smo oblikovali to uro, smo želeli združiti najboljše v tehnologiji in inovacijah z vrhunskimi materiali in klasičnim izgledom ter vtisom. Menim, da smo s kristali safira in okroglo številčnico ure to dosegli.”
Richard Yu, generalni director Huawei Consumer BG, je povedal: “Huawei si prizadeva za stalno inovacijo in ustvarjanje novih produktov, da bi ugodili potrebam naših potrošnikov. To je prva pametna ura v naši družini nosljivih produktov, ki je bila oblikovana po obsežnih raziskavah in izkazanih željah potrošnikov na področju nosljivih pametnih ur. Huawei ura je edinstvena na trgu, s svojim izgledom in vtisom vrhunske kvalitete ter klasičnim dizajnom, združenim z vodilno pametno tehnologijo, ki omogoča potrošnikom, da ostanejo povezani tudi ko so na poti. Brez dvoma bodo nosljive naprave ostale eden izmed bolj pomembnih trendov v industriji in s Huawei tehnologijo in inovacijami Huawei Consumer BG stremi k temu, da bo vodilni na trgu nosljivih naprav.”Dostopnost in dodatki
Huawei ura bo na voljo v več kot dvajsetih državah in regijah, med drugim v ZDA, Veliki Britaniji, Argentini, Avstraliji, Braziliji, Kanadi, Danski, Finski, Franciji, Nemčiji, Hong Kongu, Italiji, Japonski, Norveški, na Filipinih, v Rusijai, Singapurju, Južni Koreji, Španiji, Švedski, Švici in v Združenih arabskih emiratih.