Uporabna stran danes praznuje svoj 7. rojstni dan in če smo lani šli v osnovno šolo, se letos pripravljamo na 2. razred. V tem času je nastalo 9.539 člankov, od tega 1.571 v letošnjem letu.
To pomeni, da so bile priprave na drugi razred precej bolj temeljite kot na prvega, saj je bilo na dan spisanih 4.41 članka. Uporabnik se je na Uporabni strani povprečno zadržal 1 minuto in 23 sekund, ogledal pa si je 1.64 strani. Med brskalniki letos še nekoliko bolj prevladuje Google Chrome, saj ima kar 50% delež. Z 20.17% sledi Firefox in z 10.68% Internet Explorer, z 10.52% pa mu je takoj za petami Safari. Pri operacijskih sistemih vodi Windows z 61%, sledi Android z 23.76%, na tretjem mestu pa je z 9.44% iOS. Podatki Uporabne strani na socialnih omrežjih so sledeče: Facebook 678 (lani 408) in Twitter 2270 (lani 1227). Ja, več kot očitno je da dajem precej večji poudarek tviterju. Morda pa letos pride na vrsto tudi Facebook.
Tik pred odhodom v šolo je bila izvedena prva nagradna igra in od takrat jih je bilo na Uporabni strani več kot 40, skupaj pa je bilo podeljenih več kot 120 nagrad. Skoraj v večini primerov je šlo za filmske nagradne igre in v tem letu sem ugotovil, da je veliko ljudi presenečenih, da so bili izžrebani. Morda razlog tiči v tem, da jaz dejansko uporabim random gumb in sistem naključno izbere nagrajence. Vsake toliko se kateri od nagrajencev oglasi in se še enkrat zahvali. Tako vidiš, da je nagrada nekomu vsaj majčkeno polepšala dan. Obljuba za prihodnje leto je, da bo več nefilmskih nagrad, saj kot se je izkazalo pri keramični skodelici Ljubljana Zate si bralci in bralke tega želijo. Ena zanimiva upam, da bo že v letošnjem letu.
Letos se je prvič zgodilo, da sem začel dobivati sporočila za medije družb/projektov pri katerih nisem eksplicitno sam prosil, da me dodajo v adremo. Kot kaže so se tukaj stvari premaknile na bolje, a je bilo za to potrebnih 7 let. Med članki je bila letos dodana novost in sicer tag Press release. Gre za vsebino pri kateri več kot polovica besedila ni moje avtorsko delo, ampak gre večinoma za besedilo sporočila za javnost. Pri takih člankih je praviloma prvi odstavek moj, ostalo pa je nekoliko obrnjeno, skrajšano, predrugačeno sporočilo za javnost. Razloga za takšne članke sta dva. Eden je ta, da če članek ni večinoma moj, naj bo to označeno, drugi pa, da je včasih kaj potrebno hitro objaviti, časa za podrobno analizo pa ni ravno dovolj.
Še vedno trdim, da je moj blog hobi, pa čeprav bi več kot 9.500 objavljenih člankov nakazovalo, da gre za vse prej kot to. Študij prava, ki me je spremljal skoraj celotno obdobje obstoja bloga je sedaj končan in papir, na katerem piše, da sem magister prava je dejansko zgolj to in nič več. Tista najpomembnejša stvar je, kaj sem se v tem času naučil in do sedaj mi še nikoli ni bilo žal, da sem konec leta 2008 ustvaril blog Uporabna stran. Bili so trenutki, ko je bilo težko koordinirati študij in vsakodnevno pisanje bloga, a neka zanimiva kombinacija obeh je poskrbela, da se je občasna monotonost enega pretrgala zanimivost drugega. Predvsem pa sem vesel, ko dobim obvestilo, da sem v članku naredil napako, pa naj bo slovnična ali vsebinska. Zakaj? Zato, ker to pomeni, da si je nekdo vzel čas in prebral to kar sem napisal.
Vsak dan se naučimo nekaj novega, zato so vaši predlogi o tem kaj še pokriti, kako kaj izboljšati in spremeniti vedno dobrodošli.
Kot je to že v navadi, gre na koncu zahvala vsem, ki z odgovori na vprašanja in podvprašanja, poslanimi sporočili za javnost … dejansko soustvarjate članke na Uporabni strani. Še prej pa gre zahvala družbi Zabec.net, ki od lanskega leta skrbi za gostovanje bloga. Prvi šolski koraki so bili otroško lahki, če pa se je kje zataknilo so z veseljem hitro priskočili na pomoč.
Le nekaj tistih s katerimi sem v stiku precej pogosto:
-Služba za korporativno upravljanje Telekoma Slovenije
-Služba za korporativno upravljanje Simobila
-Služba z odnosi z javnostmi Telemacha
-Služba za odnose z javnostmi Pro Plus (POP TV, Kanal A)
-Služba za korporativno komuniciranje Planet TV
-Agencija Pristop, ki med drugim skrbi za HTC in Kaspersky
-Agencija Zmaj, ki skrbi za PR Sony Mobile
-ProPiar, ki skrbi za Sony
-Grayling, ki skrbi za Samsung
-Sidera, ki skrbi za Huawei
-Agencija Adrema, ki skrbi za PR družbe Beiersdorf
-Služba za odnose z javnostmi Microsoft Slovenija
-Luna TBWA
-Virtua PR
-Kreativne ideje
-Marketing Sportina Bled
-Cineplexx
-distributerji filmov: Karantanija cinemas, Blitz film, Continental film, 2i Film
-Fox Slovenija
-Služba za odnose z jasnostmi Aerodroma Ljubljana
-Služba za odnose z jasnostmi Adrie Airways
-Marketing in korporativno komuniciranje McDonald’s Slovenija
-Ecetera, ki skrbi za Lenovo in Nikon
Prijetno branje še naprej ter srečno in uspešno novo leto 2016.
Jure
Urednik bloga Uporabna Stran