Eurosport, ki je od letošnjega leta popolnoma prešel pod okrilje družbe Discovery, se je 13.11.2015 predstavil v novi podobi in z novim sloganom. Nov slogan Eurosporta je Podžgi svojo strast (Fuel Your Passion), poleg prenovljenega logotipa pa se program Eurosport preimenoval v Eurosport 1, kar gledalcem omogoča lažje razlikovanjem med dvema programoma televizijske mreže Eurosport.
Skupaj s prenovo pa so začeli tudi s kampanjo #ShareMyPassion, ki se bo pretežno odvijala na socialnih omrežjih in bo spodbujala športne navdušence širom sveta, naj prek različnih kanalov povedo svojo zgodbo o tem, kako strastno in goreče podpirajo svojega izbranca ali izbranko med športniki, športnimi ekipami ali športnimi disciplinami.
Kot je bilo omenjeno že zgoraj, je Eurosport v letošnjem letu dobil novega lastnika in to je družba Discovery. Njun prvi skupni dosežek pa je bil, da je Discovery pridobil pravice vseh prenosov olimpijskih iger za področje Evrope. Tako Eurosport kot Discovery sta se takrat zavezala k dolgoročnemu partnerstvu in doseganju skupnih ciljev.
Peter Hutton, izvršni direktor Eurosporta je ob prenovi povedal: “Eurosport je pri gledalcih že zdaj zelo dobro pozicioniran kot glavni ponudnik športnih prenosov v živo, s prihodom pod Discoveryjevo okrilje pa smo odločeni to blagovno znamko še dodatno obogatiti in napolniti z novo energijo, ki nas bo še bolj povezala z oboževalci športa. Zagotovljene imamo ekskluzivne pravice športnih prenosov na vseh trgih, kar nam omogoča, da z našimi gledalci delimo čisto vse najpomembnejše svetovne športne dogodke; mednje sodijo štirje turnirji za Grand Slam, vse večje evropske nogometne lige, vse najelitnejše motociklistične in kolesarske dirke in seveda olimpijske igre, za katere smo si ekskluzivne pravice priborili za obdobje 2018-2024.”
https://www.youtube.com/watch?v=vPqb3l3d_S4