Kaspersky Lab je v letu 2014 zabeležil 6.5 odstotno rast prihodkov, kar je precej več od rasti globalnih prihodkov ponudnikov končnih končnih varnostnih rešitev. Po preučitvi trga s strani Mednarodna analitska hiša IDC (International Data Corporation) je ta v letu 2014 namreč zabeležil 2.6% rast prihodkov.
Iz poročila IDC, Worldwide Endpoint Security Market Shares, 2014 je moč razbrati, da so globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev v 2014 skupaj znašali 9 mrd $ (8,27 mrd €). Pri štirih ponudnikih končnih varnostnih rešitev so prihodki presegli 700 mio $, Kaspersky Lab je četrti s 710.6 mio $ prihodkov. V letu 2014 so njegovi prihodki zrasli za 6,5% in zajeli 7,9% tržni delež. Kaspersky lab je bil četrti tudi v letu 2013, ko so se prihodki podjetja povečali za 6,1% in so znašali 667 mio $.
Mednarodna analitska hiša IDC je Kaspersky Lab na trgu končnih rešitev za potrošnike prepoznala kot ponudnika z opaznim napredkom (ang. notable gainer), saj je ta segment v letu 2014 globalno zrastel zgolj za 1%, delež Kaspersky Laba pa je zrastel za več kot 9%.