Ideja o tretji letališki stezi na letališču Heathrow (London) bo letos stara že 10 let, novembra leta 2007 pa je vlada Velike Britanije začela javno posvetovanje o nekoliko krajši, 2.000 metrov dolgi letališki stezi ter novem potniškem terminalu. Heathrow je ves ta čas v boju predvsem z letališčem Gatwick, ki si želi drugo letališko stezo. Te Gatwick po dogovoru z West Sussex County Council iz leta 1979 ne sme zgraditi pred letom 2019.
Ključni problem dodatne letališke steze na letališču Heathrow je, da bi s tem povečali že tako problematično zvočne imisije ter onesnaženost zraka. Potem pa je tukaj še rušitev okoli 4.000 hiš. Kljub precejšnjemu številu kritik se tehtnica močno nagiba v smeri Heathrowa. Tako je lani poleti Airports Commission jasno in soglasno povedal, da je 19 milijard £ vredna širitev Heathrowa tista, ki jo priporočajo, a so hkrati podali kar nekaj omejitev.
Te omejitve pa so predvsem: prepoved rednih letov med 23.30 in 6.00; zakonska prepoved gradnje četrte letališke steze; zaveze glede čistoče zraka; posebna dajatev za uporabnike letališča, zbran denar pa bi šel v kompenzacijski fond okoliških lokalnih skupnosti …
Decembra lani je prišlo do dodatnega zamika odločitve, kako bo s širitvijo letališč v okolici Londona. Vlada Velike Britanije je potrebo po dodatnih kapacitetah prepoznala, a odločitev bodo podali v času, ki bo omogočal dokončanje izgradnje do leta 2030. Patrick McLoughlin, minister za transport v VB pa je dodal, da odlog odločitve ne pomeni zmage nasprotnikov gradnje tretje letališke steze na letališču Heathrow, ampak so si dodatni čas vzeli z namenom, da do potankosti preverijo primer in da bo po potrditvi ta vzdržal vse morebitne pravne boje.