Bossa Nova je linija kovčkov družbe Rimowa, ki slovi po kovčkih z dovršenim dizajnom. Sezono 2016-2017 so začeli z novo oglaševalsko kampanjo, katere obraz je supermodel Alessandra Ambrosio.
Osnovno sporočilo nove oglaševalke kampanje Rimowe je “When style becomes a statement!”. Pri liniji Bossa Nova pa ne gre zgolj za dizajn, ampak tudi za dobrodelnost, saj Rimowa del dobička nameni organizaciji Saúde e Alegria. Saúde e Alegria je neprofitna organizacija, ki podpira projekte v več kot 150-ih skupnostih v Amazoniji.
Za Alessandro Ambrosio, ki je sicer že dalj časa ambasadorka Rimowa kovčkov so se v družbi odločili, ker je njena domovina Brazilija in tako je ambasadorka Rimowa kovčkov dobila tudi svojo “brazilsko” kolekcijo, ki izhaja iz nje same, je nekaj posebnega in predstavlja njen sofisticirani stil, ki se ujema z osnovnim sloganom podjetja Rimowa.
Brazilska kolekcija kovčkov Bossa Nova je na voljo v dveh različicah in sicer z bež (Jet Green / Beige) in zelenimi (Jet Green / Green) usnjenimi dodatki. Kovčki so na voljo v različnih velikostih in sicer kot kozmetični kovček, ročna prtljaga (52cm in 56cm) ter potovalni kovček (63cm, 70cm, 73cm in 77cm).