Spremljanje vsebin na televiziji se spreminja, ljudje bi radi dostop do filmov in serij točno takrat, ko to želimo in po lastni izbiri. Linearni televizijski programi zaradi tega izgubljajo, kljub temu, da imajo t.i. Catch Up storitev, torej ogled nazaj za cel teden.
Podatki, ki so jih predstavili na Business Insider za Združene države Amerike kažejo, da se ljudje odnaročajo od drage IPTV in kabelske in naročajo subscription video on-demand (SVOD) kot so Netflix, Hulu in Amazon Video, pa tudi premium storitve kot sta HBO One in Showtime.
Ponudniki internetnih storitev vračajo udarec
Zmanjševanje naročnin na televizijo povzroča povečevanje števila naročnin na širokopasovni internet. Ponudniki internetnih storitev zato počnejo dve stvari. Cena samostojnega širokopasovnega interneta je tako visoka, da je neekonomično naročiti zgolj internet in je trojček še vedno primarna izbira. Drug odgovor na povečevanje števila SVoD naročnin pa je, da ISP-ji svoje VOD storitve vključujejo v pakete. Telekom Slovenije je v Sloveniji že ponudil nekaj takšnih paketov, ki so vključevali filme iz njihove VOD knjižnice.
Več.