Adidas je danes, 22.4.2016 na dan Zemlje naredil prvi korak v večji skrbi za okolje in hkrati začel s trajnostno strategijo »Šport potrebuje svoj prostor«. V Adidasovih trgovinah so danes namreč plastične vrečke zamenjale papirnate, s tem pa bodo na letnem nivoju porabo plastičnih vrečk zmanjšali za okoli 70 mio.
Nova Adidasova trajnostna strategija »Šport potrebuje svoj prostor«, temelji na prepričanju, da tudi šport potrebuje svoj prostor, vendar tega z nespametnim ravnanjem stalno uničujemo. Zaskrbljenost nad izginjanjem površin za gibanje in zdravje so izrazili tudi potrošniki, saj kar 93 % sodelujočih v adidasovih raziskavah ne bi želelo živeti v svetu, ki ne bi dopuščal prostora za šport.
Strategija bo zaobjemala celoten življenjski cikel športne opreme, od njene proizvodnje pa do uporabe, pri tem pa bo največji fokus na racionalni porabi vode, uporabi trajnostnih materialov in izkoristku čiste energije.