Družba Franck je v sredini meseca aprila odprla poslovno-izobraževalno v Ljubljani. to obsega izložbeni del, poslovne prostore, skladišče pa tudi servis aparatov za pripravo Franck izdelkov.
Akademija Franck
Hkrati pa so prostori primerni tudi za akademijo Franck, ki so jo pred leti odprli v Celju, sedaj pa preselili v nove prostore v Ljubljani. V sklopu Franck akademije profesionalni baristi in vodje razvoja storitev HoReCa (hoteli, restavracije in catering) izvajajo redna izobraževanja gostinskega osebja.
Akademija Franck je tako celovit izobraževalni program, namenjen izboljšanju znanja in razumevanja vseh vidikov priprave kave (od zrna do skodelice) ter izpopolnjevanju spretnosti in umetnosti priprave vrhunskega espressa ter drugih kavnih napitkov.
Novi poslovni prostori
Podjetje Franck je kot rečeno v Ljubljani sedaj dobilo tudi poslovne prostore, ki omogočajo hitro odzivanje na potrebe partnerjev ter hkrati zagotavljajo celoten nabor storitev vključno z logistično podporo.
Ivan Artuković, član Uprave podjetja Franck je ob otvoritvi povedal: »Z odprtjem novega poslovnega središča v Ljubljani in z akademijo Franck za bariste dvigujemo raven odličnosti in učinkovitosti pri zagotavljanju celovite storitve, kar nas predstavlja kot zanesljivega in dolgoročnega partnerja. Slovenija je za nas strateško pomemben trg, v katerega bomo še naprej aktivno vlagali v skladu s svojo strategijo dolgoročnega trajnostnega poslovanja in inovativnega pristopa k razvoju, ki temelji na posebnostih trga in svetovnih trendih.«
Franck je v Sloveniji prva izbira pri žitnih napitkih
Kot je povedala Žuža Gorinšek, direktorica Franck Slovenija so v Sloveniji izjemno uspešni žitni napitki s katerimi je družba začela svoje poslovanje. Tako da so blagovne znamke Bianka, Divka, Proja in Kneipp med slovenskimi potrošniki v tej kategoriji prva izbira.