Uvedba rešitve IBM Connections je pripomogla k boljšemu medsebojnemu sodelovanju zaposlenih v podjetju APIS IT na Hrvaškem in njihovem povezovanju ter k izmenjavi podatkov in znanja ter boljši preglednosti nad podatki zaposlenih je za IBM SEE blog povedal Ivan Žugaj, specialist za razvoj produktov podjetja APIS IT.
Kot je pojasnil so v podjetju pred kratkim izpeljali interni projekt z naslovom »Upravljanje znanja«, s katerim so želeli doseči boljšo izmenjavo znanja, izkušenj in veščin med vsemi zaposlenimi. Pri tem so posebno pozornost namenili strategiji usvajanja oziroma metodam uvajanja novih načinov komunikacije.
Za projekt so izbrali rešitev IBM Connections, v kateri je bilo po namestitvi izvedenih nekaj arhitekturnih prilagoditev in sprememb, sistem so združili z zbirko podatkov o človeških virih in nastavili enotno prijavo (SSO – single sign-on) (povezava z mestom Active Directory). Oblikovali so tudi več scenarijev za področje znanja in ustvarili nekatere javne skupnosti ter skladno s tem pripravili nekaj predstavitev sistema tako za vodstvo kot tudi nekatere skupine zaposlenih. Na dan začetka uvedbe so sistem predstavili vsem zaposlenim v podjetju, kar je zagotovo prispevalo k uveljavljanju pomembnosti in spodbujanju projekta.
V podjetju so izvedli popoln prenos vsebin (člankov, novic, povezav, dokumentov itd.) z internega bloga v osrednjo javno skupnost APIS IT, kar je povsem nadomestilo potrebo po dotedanjem internem portalu. S tem so dosegli tudi lažjo izmenjavo dokumentov ter iskanje in nadgrajevanje različic v okviru komponente ECM , kar je omogočilo prenos različnih vsebin (t.i. eksplicitnega znanja). Sistem so preizkusili v več pilotnih projektih s posameznimi pripomočki v okviru sistema Connections (Activity, Events, Surveys, Forums, Library itd.) zato, da bi sistem lahko uporabljali pri vsakdanjem delu. Njihov končni cilj je bil, da bi za vsak projekt oblikovali skupnost, ki bi jo uporabljali za izmenjavo dokumentacije in za komunikacijo med člani projekta.