V ponedeljek, 30. in torek, 31. maja. 2016 se bo v Budimpešti odvila poslovno-tehnološka konferenca IBM SEE BusinessConnect na kateri bodo govorili tudi o kognitivnem računalništvu.
Svetlana Stavreva, direktorica marketinga v podjetju IBM, odgovorna za regijo Jugovzhodne Evrope je članek na IBM SEE blogu naslovila z »Če je marketing zločin, potem smo vsi kriminalci«, saj je predrugačila naslov bolgarske pesmi na Evroviziji, ki se glasi Če je ljubezen zločin.
Kako »brati« podatke
Svetlana je v zapisu povedala, da si vsi želimo delati kampanje, ki bodo uporabnike nemudoma pritegnile in jih zadovoljile. Prednosti pri tem so inovacije in hitro sprejemanje čim boljših odločitev. Vendar pa vse le ni tako preprosto. Velikokrat gre za pomanjkanje pravih informacij, ki močno vplivajo na sprejemanje odločitev v marketingu. Vsak dan se ustvari 2.5 bilijona GB novih podatkov, a največji problem je njihovo inteligentno branje in nato implementacija
Novi uporabniki, novi izzivi
V zapisu pa je Svetlana izpostavila še eno dejstvo in to je, da mlajši pridobljene informacije uporabljajo povsem drugače kot njihovi starši. Zato je pri nagovarjanju teh potreben drugačen pristop, predvsem pa morajo tisti, ki se z marketingom poklicno ukvarjajo, obvladati tehnologijo, a hkrati obdržati osebno noto.
Celotno objavo Svetlane Stavreve si lahko preberete tukaj.