Časnik Finance praznuje dve leti od uvedbe prenovljenega plačljivega zidu in brezplačno branje 7-ih člankov mesečno tistim, ki na časopis niso naročeni. Od danes, 1.7.2016 bo ta številka nižja za 28.5% oz. bolj plastično, spustili so jo na 5 brezplačnih člankov mesečno.
O številki pet se je na Financah razmišljalo že na začetku, a so se potem odločili za sedem. Kot so pojasnili se je trend zaslužka obrnil. Pred sedmimi leti so namreč 70% prihodka pridobili z oglaševanjem in 30% s prodajo vsebin bralcem, že dve leti nazaj pa se je stvar obrnila. Tako je logično, da bodo iz leta v leto ponujali manj brezplačnih vsebin.
Jure Gostiša je v članku na Finance.si izpostavil, da se prikazovanje oglasov zmanjšuje tudi zaradi tega ker uporabniki vedno pogosteje uporabljajo aplikacije za blokado oglasov (ad blockerji). Na Finance.si je takšnih, ki oglase na računalnikih in prenosnikih blokirajo že 1/5. Zato je prehod v vedno bolj plačljiv sistem logičen, saj ne morejo več računati na to, da bodo z oglaševanjem pokrili stroške.
Digitalna naročnina na Finance
Ker je brezplačnih spletnih člankov vedno manj raste odstotek digitalnih naročnin, teh je sedaj 30% vseh naročnin na Finance. Skupaj z naročniki na tiskane Finance, ki imajo prav tako digitalni dostop pa Finance.si uporablja 70% njihovih naročnikov. To pa Finance uvršča v vrh najbolj digitaliziranih medijev v naboru švedske skupine Bonnier, ki je lastnica Financ.