Simobil je svojim uporabnikom (fizičnim uporabnikom – potrošnikom), ki zamujajo s plačilom, omogočil enostaven način odloga izklopa storitev. Do sedaj je bilo potrebno za odlog plačila klicati na Simobilov klicni center in dobiti odobritev.
Simobil skladno s pravili poslovanja izvede začasni izklop izhodnih storitev po poteku 28 dni od dneva izstavitve računa, seveda če račun ni bil plačan. V takem primeru se uporabniku zaračuna 20.98€. V primeru, da račun ni plačan 49 dni od izstavitve računa pa je uporabniku zaračunanih 34.99€, Simobil pa izvede dokončni izklop storitev.
10-dnevni odlog z SMS-om
Nova storitev, ki jo je Simobil ponudil je 10 dnevni odlog plačila, ki ga uporabnik lahko izvede z SMS-om. Torej, če računa niste plačali 28 dni si lahko za 10 dni podaljšate rok pred začasnim izklopom. Odlog se izvede s poslanim SMS sporočilom na 4040, s ključno besedo ODLOG10.
Cena storitve znaša 1.49€ in bo skladno z veljavnim Cenikom obračunana na naslednjem izdanem računu po odobrenem odlogu. Storitev 10-dnevnega odloga pa je na voljo zgolj tistim, ki zasebnim uporabnikom, ki so prejeli sporočilo SMS pred izklopom in v zadnjih 30 dneh niso uveljavljali odloga izklopa izhodnih storitev.
Vir.