Netflix je ta teden predstavil poslovno poročilo za Q2 2016 in posledica le tega je bil padec vrednosti delnic za 15%. Razlog za nezadovoljstvo vlagateljev pa je predvsem upočasnjena rast števila uporabnikov, predvsem se je začelo pojavljati vprašanje kje je točka nasičenosti.
Netflix je načrtoval, da bo v tem četrtletju dodal 2.5 milijonov (500.000 ZDA in 2 mio internacionalnih), a jih je dodal zgolj 1.54 milijona (160.000 ZDA in 1.52 mio internacionalnih). Predvsem je težava v ZDA kjer je Netflix v zadnjih štirih četrtletjih beležil padec rasti novih naročnikov. V sporočilu za delničarje je Netflix zapisal: »We are growing, but not as fast as we would like or have been.«
Sicer Netflixu sploh ne gre slabo, saj je ustvaril 1.97 milijard $ prihodkov in 40.8 milijona $ dobička, a tudi 9 centov dobička na delnico (projekcije so kazale na 2 centa) niso moglo ustaviti padca delnic.
So uporabniki odšli zaradi 1$ podražitve?
Netflix je zadnji dve leti v ZDA uvajal podražitev in zadnji, ki so bili deležni 1$ podražitve so bili dolgoletni Netflixovi naročniki, a ti so sedaj prišli na vrsto. Precej ljudi je zaradi tega odpovedalo naročnino. Netflix je v poročilu odhode pojasnil takole: »We think some members perceived the news as an impending new price increase rather than the completion of two years of grandfathering.«
Kako naprej?
Za Q3 2016 Netflix napoveduje 300.000 novih uporabnikov v ZDA in 2 milijona internacionalno. Prav tako so začeli z lokalizacijo za Turčijo in Poljsko. V ZDA Netflix načrtuje med 60 in 90 mio naročnikov, trenutno jih imajo 47 mio. Vprašanje pa ostaja kako jim bo to uspelo, saj se število novih naročnikov v ZDA vztrajno zmanjšuje.