Hopin Taxi Ljubljana je trnovo pot začel pred desetimi dnevi in če sta bila prva dva dneva še približno solidna glede dostopnosti Taxijev, je bilo vse do danes precej slabo. Danes se je v Hopin Taxi pridružilo 15 novih taksistov, ki bodo redno vozili za Hopin Slovenija.
Zanimanje je bilo veliko, saj si je v prvih treh dneh aplikacijo preneslo več kot 2.500 uporabnikov, v desetih dneh pa več kot 5.000. A pri tem je večinoma ostalo, saj Taxija skoraj ni bilo moč dobiti. Jaka Oman, vodja Hopin Slovenija je pojasnil, da bo od danes drugače.
Ob splavitvi projekta Hopin Taxi Ljubljana je za Hopin Slovenija vozilo ducat voznikov, a so se ti precej hitro umaknili. razlog pa je bil precej preprost, s strani večjih dispečerjev so jim postavili podoj, da ne morajo delati za HOPIN in hkrati za enega izmed dispečerjev. Zaradi finančne varnosti so se ti taxisti odločili ostati pri večjih dispečerjih.
Hopin Taxi je majčkeno spremenil taktiko
Kot je pojasnil Jaka Oman se niso vdali v usodo in poskusili z nekoliko spremenjeno taktiko. »Z dobrimi finančnimi garancijami in spodbudami smo sedaj privabili več kot 15 novih voznikov, ki bodo s 1. septembrom v aplikacijo redno prijavljeni.« In res, že cel dan je v sistemu na voljo vsaj en Taxi, praviloma sta po dva.
HOPIN je nekomu res velik trn v peti
Nagajanje, ki je rezultiralo v tem, da je Hopin Taxi ostal brez taksistov je morda še nekoliko razumljivo, saj so se bali konkurence, pa čeprav je ta zelo dobra za rast in kakovost storitev. Nikakor pa ni mogoče razumeti, da je prišlo do uničenja plakatov Hopin Taxija na plakatni mestih družbe TAM-TAM. Pri TAM-TAMu so pojasnili, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli.
Pri Hopinu situacijo sicer obžalujejo in še enkrat poudarjajo, da nikogar ne želijo izriniti iz trga, v Ljubljani le želijo ponuditi nekaj novega in koristnega za uporabnike, obstoječim taksistom pa ponuditi možnost za dodatni zaslužek.