Facility, aplikacija za upravljanje hotelov je plod znanja slovenske ekipe na čelu katere je Luka Berger s poslovnim partnerjem Aljažem Ketišem. Cilj aplikacije je hitrejši in kakovostnejši pretok informacij med zaposlenimi v hotelu, seveda pa na koncu to pomeni tudi racionalizacijo stroškov.
Luka je idejo za aplikacijo dobil na podlagi lastne izkušnje, leta 2012 je namreč delal v hotelu v nacionalnem parku Yellowstone kjer je vsa organizacija dela še vedno temeljila na telefonskih klicih in listih papirja. Z Aljažem sta nato v svojem podjetju Creatriks začela razvijati rešitev za boljše komuniciranje med hotelskim osebjem in ustvarila platformo Facility.
Kako vse skupaj deluje?
Facility je zasnovan tako, da deluje na telefonu, tablici ali računalniku in tako vsakemu v vsakem trenutku omogoča vpogled v ključne informacije. Sobarica vidi katere sobe je treba počistiti, med čiščenjem pa lahko vzdrževalcu npr. sporoči, da je potrebno opraviti določena popravila v sobi. Na koncu pa obvesti recepcijo, da je soba pripravljena za novega gosta. Vse to brez nepotrebnih papirjev in telefonskih klicev.
Eden od hotelov kjer Facility že uporabljajo je Grand hotel Bernardin v Portorožu. Ta ima 241 sob in po njihovih ocenah so na mesečni ravni prihranili 200 delovnih ur. V Union hotelih v Ljubljani, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega inventarja za skoraj 15 %. Facility je do sedaj prepričal več kot 100 naročnikov iz štirih držav (Slovenija, Hrvaška, Srbija in Avstrija).
Pospešena širitev na druge trge
Pred letom dni je Facility v sklopu ABC Acceleratorja Smart Citiesuspel zbral 150.000€ finančnega vložka. Letos poleti pa je v razvoj aplikacije 550.000 € vložil investicijski sklad Speedinvest. Luka Berger in Aljaž Ketiš sta ob vprašanju glede planov razkrila visoke cilje. Facilityželita razširiti v še več držav in biti s svojo aplikacijo prisotna v vsaj tisoč hotelih. Dolgoročni cilj pa je preboj na ameriški trg.