Nivea v letu 2016 praznuje 105 let obstoja in v tem času je blagovna znamka družbe Beiersdorf postavila kar nekaj mejnikov. A najprej na začetek snežno bele kreme, kot bi v slovenščino prevedli Nivea Creme.
dr. Oscar Troplowitz je leta 1980 od Paula C. Beiersdorfa kupil družbo Beiersdorf v Hamburgu, kjer ima podjetje sedež še danes. Troplowitzov znanstveni svetovalec, prof. Paul Gerson Unna ga je opozoril na povsem novo vrsto emulgatorja imenovanega Eucerit (starogrško ime za lepi vosek). Ta je omogočil razvoj prve stabilne kreme na svetu, ki je združevala maščobo in vlago in je bila primerna za industrijsko proizvodnjo. Nivea Creme je tako luč sveta ugledala leta 1911, a ne v modro-beli kombinaciji. Na začetku se je Nivea Creme skrivala v rumeni embalaži, oblikovani v stilu art nouveau.
Modro-belo kombinacijo lončka, ki jo poznamo še danes je Nivea Creme dobila leta 1925.
Med leti 1929 in 1931 je bilo pod znamko Nivea dodanih precej izdelkov, kot so krema za britje, šampon in olje za kožo. S tem je prišla tudi prva mednarodna prodaja in z jo uspehi na tujih trgih. Brez reklam seveda ni šlo. Reklame, zlasti tiste v kinih so od sredine tridesetih let 20. stoletja nosile podpis Elly Heuss-Knapp.
Nič več bela polt, popularna ja postala zagorela polt in pri Beiersdorfu so se začeli ukvarjati z vprašanjem, kaj se zgodi v koži zaradi izpostavljenosti soncu. Nivea olje za sončenje je bilo prvo sredstvo za zaščito pred soncem oz. v skladu s tedanjimi spoznanji z zaščito pred svetlobi.
Nivea sprej za zaščito proti soncu je na trg prišel leta 1958, kot prvi sprej za sončenje.
Razvoj je šel naprej in leta 1963 je Nivea predstavila prvo tekoče mleko za telo, ki zelo neguje in neguje in obenem nahrani predvsem suho kožo.
Leta 1980 je na trg prišla linija posebej namenjena moškim – Nivea for Men. Vse se je začelo z Nivea balzamom po britju, ki je prebudil celotno kozmetično industrijo, saj je ta kar naenkrat odkrila moške.
Nivea Vital je leta 1994 prinesla linijo, ki je nagovarjala ženske po petdesetem letu starosti. V oglaševalsko kampanjo pa so vključili modele, ki so bili starejši od 50 let.
Leta 2004 je Nivea odprla 16.000 m2 velik raziskovalni center v Harmburgu kjer za razvoj in raziskave skrbi več kot 1000 zaposlenih od tega 650 samo na področju raziskav kože.
Zaščita pred UBA in UVB sevanjem je iz leta v leto postajala bolj pomembna in Nivea je predstavila zaščita pred soncem s takojšnjim delovanjem in ravnovesjem UVA in UVB zaščite. Na podlagi razvoja, ki ga je naredila Nivea na tem področju, je nastala tudi metoda merjenja UVA-zaščite, ki je medtem postala priznana po vsem svetu.
Leto 2012 je na trg prineslo Nivein dezodorant s tehnologijo proti madežem. Dezodorant Nivea Invisible for Black & White preprečuje bele sledove na temnih oblačilih in varuje bela oblačila pred rumenimi madeži.
Zaščita pred soncem z učinkom hlajenja, NIVEA Sun Protect & Refresh je bila Niveina inovacija leta 2013. Istega leta so na trg prišli Nivea In-Shower losjoni za telo, ki jih nanesemo na mokro kožo že med tuširanjem.
Leta 2015 je linija Nivea Men dobila večnamensko kremo za moške, ki je namenjena tako negi obraza kot rok in telesa.
V letu 2016 pa je Nivea predstavila čistilno nego, ki vsebuje Nivea Creme. Tako je koža že med čiščenjem oskrbljena z aktivnim negovalnim kompleksom in hranilnimi olji.