MINI plug-in hibrid je drugi električni poskus britanske blagovne znamke, ki je v lasti BMW-ja. Prvi poskus je bil Mini E, ki so ga proizvajali leta 2009 in 2010, a tokrat so se odločili za hibrida.
Kakšno bo točno ime plug-in hibridnega Minija še ni znano in glede na slike bo slonel na Countrymanu. Znanih pa je nekaj tehničnih lastnosti.
Sebastian Mackensen, vodja blagovne znamke Mini ter Peter Wolf, prodajni vodja Minija sta pojasnila, da pri hibridnem Miniju fokus ne bo zgolj na učinkovitosti, ampak tudi na zabavni vožnji. Vtičnica za polnjenje baterije v hibridnem Miniju je skrita pod pokrovček na levi strani. Prisoten je tudi Start/Stop gumb, ki pa ne da tistega klasičnega zvoka vžiga motorja, saj se najprej prižge elektromotor.
Za razliko od klasičnih hibridov, kjer elektromotor deluje do hitrosti 30 oz. 40 km/h t.j. mestna vožnja, je tukaj elektromotor vklopljen do precej višjih hitrosti. Elektromotor energijo prenaša na zadnja kolesa, motor na gorivo pa na sprednja kolesa. Kdaj točno se bo motor na gorivo klopil je odvisno od hitrost in intenzivnosti pritiska na pedalo za pospeševanje.
Hibridni Mini bo imel tri načine delovanja AUTO eDRIVE s hitrostjo do 80 km/h, MAX eDRIVE s hitrostjo do 125 km/h, tretji način pa je SAVE BATTERY, ki je namenjen vožnji po avtocesti, saj Mini takrat popolnoma preide na motor z notranjim izgorevanjem. V tem načinu generator polni električno energijo in omogoča daljši doseg z električnim motorjem.
Predviden prihod avtomobila MINI plug-in hibrid na trg je leta 2019. Do takrat pa bo zagotovo znano njegovo pravo ime in kakšna podrobnost več.