Fructal večino svojih proizvodov še vedno proda na domačem trgu, a sedaj že 40% prodajo v tujino, številka pa iz leta v leto raste. Ključne države izvoza so države Evropske unije ter jugovzhodna Evropa.
Predlansko leto so se odločili na SIAL-u, največjem sejmu prehrambne industrije in ta ambiciozna poteza jim je odprla pot na Kitajsko, Bližnji in Srednji vzhod ter v države južne Afrike. Da bi ohranili stike in navezali nove so se letos znova podali na sejem SIAL. Na SIALu 2016, ki se je odvijal v Parizu, se je predstavilo 7.000 razstavljavcev iz 100-ih držav.
Fructal se je predstavil skupaj s Skupino Nectar in poudarkom na bio izdelkih. Frutabela, ki jo je Fructal razvil skupaj s Kolesarsko zvezo Slovenije in je zaradi svoje sestave namenjena športnikom, je bila nominirana za nagrado SIAL innovation awards za svetovno inovacijo.
Družba Fructal iz Ajdovščine, ki na tujih trgih ustvari 40 odstotkov prihodkov, želi tam prodajo še povečati. Zato so se minuli teden predstavili v Parizu na sejmu SIAL, ki je največji mednarodni sejem prehrambne industrije.
Goran Medić, direktor Fructala je o pričakovanih pozitivnih učinkih sodelovanja na sejmu SIAL 2016 povedal: »Na sejmu želimo utrditi naš položaj na trgih, kjer že nastopamo, računamo pa tudi na to, da se nam odprejo vrata na nova tržišča, npr. v Savdsko Arabijo in Indijo.«