Durex si za promocijo varne spolnosti želi emoji in ker Unicode konzorcij ni želel potrditi kondoma so se morali domisliti nečesa drugega. Unicode sicer ne dovoljuje emojijev, ki nakazujejo na spolnost se uporabniki poslužujejo sadja in zelenjave.
A Durex je ubral nekoliko drugačno pot in je za promocijo kampanje #CondomEmoji izbral emoji s podobo dežnika z dežnimi kapljicami. Raziskava 3GEM, ki je zajela 3500 ljudi iz Velike Britanije, Združenih držav Amerike, Brazilije, Kitajske, Indije in Južne Afrike je pokazala, da je več kot 60% anketiranih neprijetno govoriti o varni spolnosti, 72% pa jih je odgovorilo, da bi jim bilo to precej lažje, če bi se lahko izražali s pomočjo emojijev. Prav tako je več kot 75% starih med 16 in 35 let odgovorilo, da se s pomočjo emojijev lažje pogovarjajo o spolnosti. To v praksi torej pomeni, da morajo uporabljati sadje in zelenjavo.
https://www.youtube.com/watch?v=4PRVKFs_WV0