Citypark letos praznuje 15. rojstni dan, bolj natančno ga praznuje v februarju in tem času je nakupovalno središče obiskalo skoraj 150 milijonov ljudi. Kot je povedal Toni Pugelj, direktor Cityparka se s tem uvrščajo na prvo mesto po obiskanosti nakupovalnih središč v Sloveniji.
Lani z 2.5% več prometa kot v letu 2015
V letu 2016 je nakupovalno središče Citypark naštelo več ko 9 milijonov obiskovalcev, ki so ustvarili 160 milijonov € prometa, kar je 2.5% več kot v letu 2015. V letu 2016 je bil Citypark deležen tudi nekaterih novosti. Odprli so štiri nove monobrand trgovine, treh do sedaj v Sloveniji še ni bilo in sicer so to Guess Jeans, Mango in Lego Store, trgovina Esprit pa se je zopet vrnila. Napovedali pa so tudi novost, več o njej pa v tem članku (Calvin Klein Underwear trgovina aprila 2017 v središču Citypark Ljubljana, Slovenija odpira svoja vrata).
Drug sklop prenove pa se nanaša na garažno hišo, ki sedaj omogoča vodenje voznika do praznega parkirnega mesta. S tem so korenito zmanjšali iskanje parkirnega mesta. Po besedah Boštjana Brantuša, direktorja SES Slovenija, ki upravlja s Cityparkom, se je čas parkiranja skrajšal iz petnajstih minut na pet minut. Vrednost prenove parkirne hiše je bila 770.000€. V lanskem letu so končali tudi vgradnjo LED svetil, ki so jih po fazah vgrajevali zadnja 3 leta, v projekt pa so vložili približno 2 milijona €.
Rojstnodnevno praznovanje
15. rojstni dan bodo v Cityparku seveda proslavili in dogajanje se začne že februarja. Tako bodo med 15. in 18. februarjem v okviru nagradne igre »Vrata sreče« razdelili 15.000€ v darilnih bonih Desetak. Nadaljevali bodo v karnevalskem vzdušju, saj bodo na pustni torek in soboto v Cityparku prisotni Ribič Pepe in Čuki. V času zimskih počitnic pa se bodo otroci lahko družili s Smrkci.
Vsak mesec bodo pripravili tudi različna presenečenja, ki se bodo skrivala v njihovih rdečih rojstnodnevnih balonih.