Ford je prejšnji mesec na New York International Auto Show predstavil prvi hibridni policijski avtomobil, ki so ga poimenovali Police Responder Hybrid Sedan. Gre za drugo od 15-ih hibridnih in električnih vozil, ki jih je Ford napovedal v sklopu 4.5 milijard $ vredne investicije za prihodnjih 5 let.
Hibridno ali električno preobleko bosta med drugim dobila tudi Ford F-150 in Mustang, a pojdimo nazaj na policijski zasledovalni avto. Ford je za to, da je Police Responder Hybrid Sedan lahko dobil status zasledovalnega vozila (pursuit-rated), kar pomeni, da je spodoben hitrega odziva in zasledovanja po mestnih ulicah ter obvladovanja ostrih ovinkov in vožnjo po vodi, opravil intenzivna testiranja s policijama iz Michigana in Los Angelesa.
Prijazen do okolja in varčen do davkoplačevalcev
Kot navaja Ford, ki ima 63% tržni delež policijskih vozil v ZDA, policijski avtomobil letno z lahkoto doseže 20.000 milj, kar je 32.000 km. Police Responder Hybrid Sedan je opremljen z Atkinson-cycle 2.0 litrskim motorjem s štirimi cilindri, 88 kW elektromotor pa ima na voljo 1.4 kW Li-ion baterijo. V EPA kombinirani vožnji porabi 6.18 l/100 km (38 mpg), kar je precej manj od obstoječega prestreznika Police Interceptor Sedan 3.7L, ki porabi 13 l/100 km (18 mpg).
Policijski avtomobili za svoje delovanje potrebujejo precej energije tudi ko stojijo, saj zaradi luči, komunikacijskih zvez in ostalih električnih naprav, ki trošijo energijo, motorja vozila sploh ne ugašajo. Nov hibridni Ford to težavo rešuje, saj energijo za vse to dostavlja visokozmogljiva baterija. Kljub temu, da je hibridni avtomobil dražji od klasičnega, pa Ford ocenjuje, da lahko policija z vsakim takim vozilom letno privarčuje do 3.877$ in izpusti do 12.4 tone manj CO2-ja.
Še nekaj drugih podrobnosti
Police Responder Hybrid Sedan lahko v električnem načinu doseže skoraj 100 km/h (60 mph). Ford vanj ni pozabil vgraditi tudi nekaj moderne opreme, sicer Apple CarPlay in Android Auto nista del te opreme so pa vgradili USB in 12V vhod, 2 voznikova LCD zaslona imata na voljo posebne policijske funkcije.
Predpražniki so gumijasti, sprednji sedeži iz posebno trpežnega blaga, sama školjka sedeža pa je nekoliko bolj zravnana, tako da je vstop in izstop iz vozila v polni policijski opremi precej bolj enostaven. Sprednja sedeža imata tudi protivbodno zaščito, da ne bi prišlo do vboda z zadnjih sedežev. Zadnji sedeži so iz gumiranega materiala, vrata pa so predelana tako, da ni mest za odlaganje. Možna pa je tudi izvedba kjer se zadnja okna in vrata z notranje strani ne morejo odpreti.
https://www.youtube.com/watch?v=3YUPzVgQy40