HoT oz. Hofer Slovenija Telekom je svoje popotovanje začel 11.5.2017 in v manj kot dveh mesecih pridobil 10.000 uporabnikov, to je glede na penetracijo mobilne telefonije po zadnjih podatkih AKOS-a okoli 0.4% mobilnega trga.
Očitno nekaj delajo prav
V dveh mesecih so tako že premagali dva operaterja in sicer Softnet ter Mega M, naslednji je Izi mobil, ki po podatkih za Q1 2017 drži 2.6% trga. Do te številke bodo potrebovali še nekaj časa, a ni neulovljiva. Številk Spar Mobila in Petrolovega Hip mobila ni med uradnimi podatki AKOS-a, a HoT je tudi ta zagotovo premagal. Zanimivo pa je, da Spar in Petrol svojih navezav na trgovino oz. bencinske servise nista znala tako dobro unovčiti kot jih je Hofer.
Kot so pojasnili pri HoTu so oni svojo ponudbo sestavili tako, da je ta uporabniku prijazna in brez skritih stroškov. To v navezavi z napredno mobilno aplikacijo, ki omogoča upravljanje s samim računom in ugodnimi tarifami je več kot očitno prava formula za privabljanje uporabnikov. Seveda se moramo zavedati, da bodo v prvem valu prehajali tisti cenovno občutljivi uporabniki, ti so tudi že naredili kar nekaj zamenjav mobilnih operaterjev in jim je postopek domač. Precej težje bo premakniti tiste, ki bi operaterja menjali prvič.
Največ uporabnikov je do sedaj vklopilo paket HoT MAXI, ki za 9.99€ za 30 dni vključuje 3.000 minut, 3.000 SMS-ov in 20 GB prenosa podatkov. Gre torej za srednji paket. Precej zanimiv je tudi podatek, da kar 50% uporabnikov koristi spletno plačilo njihovih storitev (10% uporablja samodejna spletna plačila, 40% pa klasično spletno plačilo). Tudi aplikacija Moj Hot in njihov portal sta se izkazala za pravo obliko upravljanja storitev HoT.
HoT ima pred sabo zagotovo še zanimivo pot. Njegov prihod je precej hitro zbudil ostale MVNO operaterje, ki so hiteli s pripravo novih »dodatnih« ponudb. Nekaj premikov pa je bilo tudi pri omrežnih operaterjih.