iPROM je predstavil nov oglaševalski produkt, ki se še bolj prilagaja uporabniku / bralcu, saj uporablja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Na tak način pa uporabniki iPROMovih rešitev še lažje natančneje ciljajo občinstvo.
Kaj to pravzaprav pomeni?
iPROM je v produkt povezal podatkovno analitiko, poznavanje vedenja potrošnikov na spletu ter izdelavo oglasnega gradiva. iPROM Real-time Creative omogoča, da se elementi oglasa sestavijo v realnem času v oglasno kreativo, ki je prilagojena zanimanjem ciljanega posameznika. Tehnologija tako omogoča nagovarjanje posameznika s tisto različico oglasne kreative, ki je zanj najbolj relevantna, za oglaševalca pa najbolj učinkovita.
Sam proces je avtomatiziran, oglasna kreativa pa se izdela v realnem času na podlagi pridobljenih podatkov o vedenju uporabnika in v kombinaciji z vnaprej določenimi parametri. Parametri, ki jih sistem upošteva pa so npr. faza nakupnega procesa, v kateri se posameznik nahaja, geolokacija, vreme, menjalni tečaji, čas v dnevu in tednu, kontekst obiskane spletne strani ter drugi razpoložljivi parametri. Distribucijo ustreznemu občinstvu pa v iPROM-u zagotavljajo v povezavi s tehnologijo iPROM AdServer. PROM pa obravnava anonimizirane podatke o vedenjskih vzorcih uporabnikov v skladu z najvišjimi standardi varovanja zasebnosti.