Na Brdu v Ljubljani v neposredni bližini Tehnološkega parka trenutno poteka izgradnja nove povezovalne ceste AC-priključek Brdo–Tehnološki park in Brdnikova ulica. 1. faza projekta naj bi bila zaključena 15.8.2017, ko naj bi tudi odpravili zaporo Brdnikove ulice, Poti Roberta Blinca in Poti za Brdom.
Krožišča ne bo, MOL jih kot kaže ne mara
Ker gre za popolno rekonstrukcijo dela kjer je stalo semaforizirano križišče in ker se je ob prometnih konicah rado dogajalo, da je na tistem križišču prihajalo do zastojev bi bilo seveda logično, da se v skladu z modernimi trendi zgradi krožišče. Ne, tako kot marsikje drugje v Ljubljani se Mestna občina Ljubljana teh v velikem loku izogiba, pa čeprav študije kažejo, da je na njih prometna varnost višja, prinesejo pa tudi boljšo pretočnost.
Kot so sporočili iz MOL-a je na je lokaciji načrtovana rekonstrukcija obstoječega semaforiziranega štirikrakega križišča z uvedbo ločenih zavijalnih pasov za leve zavijalce. Dodali so še: »Izvedba semaforiziranega križišča sledi enotni ureditvi semaforiziranih križišč na celotni potezi nove ceste na tem območju, od novega priključka na Tržaško cesto prek Poti rdečega križa v območju soseske Zeleni gaj, Poti za Brdom v območju Tehnološkega parka, vse do navezave na avtocestni priključek Brdo.«
Gradnja novih sosesk na tem območju s seboj potegne precej večjo obremenitev, ki jo v zadnjem letu občutijo vsi, ki so se zjutraj in ob koncu delavnega dne vozili na tem območju. Količina prometa se bo samo še povečevala, saj se bodo v že zgrajene soseske vselili stanovalci, hkrati pa se načrtuje izgradnja novih. V MOLu so izbiro pojasnili takole: »Razlog za odločitev za takšno prometno ureditev na temu območju je v opravljenih prometnih preveritvah, ki so bile izdelane v fazi sprejemanja prostorskih aktov. V sklopu presoje za sprejem odločitve, ali se na določeni lokaciji umesti križišče oziroma krožišče, potrebno upoštevati tudi porazdelitev prometnih tokov in obremenitve na posameznih cestnih odsekih. Upoštevati je treba namreč, da je nova cestna povezava na tej lokaciji (prej je ni bilo) prevzela vlogo glavne zbirne ceste in so oziroma bodo na njej obremenitve večje kot na ostalih priključnih cestah, kar pogosto otežuje vključevanje teh udeležencev v prometu v krožišče. Naslednji razlog pa je tudi v tem, da krožišča za nemoteno odvijanje prometa potrebujejo precej več prostora kot navadna križišča in je njihova izvedba problematična tudi iz vidika posega v prostor, kar je vplivalo tudi na dotično odločitev v tem primeru. Na predmetni cestni povezavi je v območju cest veliko obstoječe pozidave, na konkretni lokaciji novega križišča Brdnikove s Potjo za Brdom pa je prosto zemljišče predvideno za ureditev suhega zadrževalnika za potrebe poplavne varnosti, katerega kapaciteta je vnaprej določena s poplavnimi študijami.«
Glavna pot večine je vožnja na ljubljanski ring (obvoznico). Za to lahko izberejo priključek Vič ali pa Brdo. V vseh primerih pa vozijo naravnost in morajo skozi krožišče, da bi bilo moč pričakovati, da bo v nadaljevanju precej ozka Brdnikova ulica, ki je sicer precej praktična, prevzela vlogo Poti za Brdom pa je majčkeno iluzorno pričakovati. Razlog o tem, da krožišče potrebuje več prostora drži, a tukaj so ga imeli, saj so preurejali celoten prostor. Zgolj kot pripomba pa, v Puli jim je v gabarite križišča uspelo postaviti krožišče in to brez kakšnega velikega pompa.
A vendarle pripravljajo novo krožišče v Ljubljani – Polje
Kljub temu, da imamo v Ljubljani izjemno malo krožišč, malo jih je tudi načrtovanih, se v Polju vendarle načrtuje eno in sicer bo stalo na stiku Zaloške ceste, Kašeljske ceste in Ceste 30. avgusta.