To, da v ZDA ljudje množično uporabljajo subscription video on Demand (SVoD) oz. naročniški video na zahtevo je znano že kar nekaj časa, prav tako tudi, da v tem krepko prekašajo Evropo. Raziskava Leichtman Research Group (LRG) pa je pokazala še nekaj drugih podrobnosti.
Raziskava potrošnikov je pokazala, da kar 64% gospodinjstev v ZDA uporablja vsaj eno SVoD storitev, med njimi so najbolj popularne Netflix, Amazon Prime in Hulu. Leta 2014 je bilo takih gospodinjstev 47%. Od teh, ki imajo naročeno vsaj eno SVoD storitev pa jih ima 51% naročena vsaj dva servisa. Leta 2014 je bilo takih uporabnikov 35%.
29% odraslih oseb dnevno uporablja SVoD storitev, kar je v primerjavi s 16% leta 2015 precejšnja rast. Seveda so najbolj aktivni mlajše polnoletne osebe (od 18 do 34 let), saj jih kar 51% dnevno uporablja te storitve. Leta 2015 jih je 33%.
Zanimivi so tudi sledeči podatki
Kar 83% uporabnikov SVoD storitev ima naročen Netflix. 75% teh, ki imajo Netflix imajo naročeno tudi kabelsko ali IPTV (leta 2012 jih je bilo 85%). 62% tistih, ki imajo kabelsko ali IPTV ima naročeno tudi SVoD storitev. 43% odraslih vsebine ne gleda na TV-ju (leta 2015 – 33%, leta 2012 – 18%)
Raziskava LRG study, Emerging Video Services XI je bila narejena na 1.207-ih gospodinjstvih po celotnih Združenih državah Amerike.