Novi Air Force One Boeing 747-8 se bo morda le zgodil, saj je predsednik ZDA, Donald Trump decembra lani naročilo novega Boeinga 747 preklical. Razlog so bili previsoki stroški, ti naj bi bili več kot 4 milijone $. Kot kaže pa se sedaj stvari vseeno premikajo v smer, da bi ZDA lahko prišle do novega Boeinga 747.
Način za znižanje stroškov, ki naj bi ga po poročanju Defese One našli pri U.S. Air Force je, da bi kupili še nerabljeni letali Boeing 747-8, ki ju je naročila leta 2015 bankrotirana Ruska letalska družba Transaero. Obe letali (N894BA in N895BA) sta že izdelani in sta februarja letos poleteli Southern California Logistics Airport v Victorvillu. Letali sta praktično nerabljeni shranjeni na stroške Boeinga, ki išče kupca zanju. Air Force, ki mora zaradi varnostnih razlogov imeti dve popolnoma identični letali (ime Air Force One sicer dobi vsako letalo/zračno polovilo na katerem je predsednik ZDA), bi tako lahko kar nekaj privarčeval. Seveda je potrebno v račun vzeti tudi dejstvo, da bo letali potrebno opremiti z vsemi najsodobnejšimi sistemi, tudi tistimi za obrambo pred izstrelki. Kakšna bo cena letala, če se bo Air Force zanj res odločil najverjetneje ne bo znano, se pa ve, da je povprečna cena za Boeing 747-8 386.8 mio $.
Letalo, ki se sedaj največkrat uporablja kot Air Force One je Boeing VC-25, to je vojaška različica letala Boeing 747. Samo dve letali Boeing VC-25 sta bili izdelani, sedaj pa sta stari že 27 let.