Hopin Taxi Slovenija je lani avgusta začel v Ljubljani ponujati moderno uporabniško izkušnjo taxi prevozov in s tem povzročil kar nekaj slabe volje pri konkurenci. Ta se je na začetku kazala predvsem v prepovedi sodelovanja voznikov s Hopinom, zaradi tega so imeli pri Hopin Taxiju nemalo težav.
65.000 uspešnih prevozov v letu dni
Jaka Oman, vodja HOPIN Slovenija je povedal, da so težave sedaj večinoma prebrodili in da se lahko pohvalijo, da so v letu dni izvedli več kot 65.000 prevozov. Trenutno imajo v mreži več kot 50 voznikov, ki delujejo 24 ur na dan. Še vedno pa se zgodi, da zaradi pomanjkanja voznikov, ne pride do realizacije naročenega prevoza. Kot je dodal Oman pa so kljub temu uporabniki z delovanje aplikacije zelo zadovoljenji, pritožbe pa so redke.
Aplikacija, ki je povzročila revolucijo
Hopin Taxi storitev v osnovi bazira na mobilni aplikaciji v sklopu katere uporabnik naroči in na koncu tudi plača storitev. Prihod Hopin Taxija je pri ostalih prevoznikih povzročil pravo malo revolucijo, saj so po nekajmesečnemu upiranju tudi oni začeli posodabljati svoje aplikacije. Ker njihovo delo še vedno večinoma poteka s pomočjo »klasičnih dispečerskih služb« te niso ravno tako napredne kot je Hopinova, a pohvalno je, da so opazili, da obstaja boljši in predvsem naprednejši način naročanja taxi storitev. V Ljubljano naj bi že avgusta prišla še ena taxi služba, Cammeo, a kot kaže so se z napovedjo nekoliko prenaglili, saj je že september. Tudi Cammeo bo svojo storitev baziral na mobilni aplikaciji, ki bo delovala podobno kot Hopinova. Tako da se nam najverjetneje še leto obeta nadaljevanje preobrazbe taxi služb v Ljubljani.