Citypark, največje nakupovalno središče v Sloveniji letos praznuje 15 let, v njem najdemo več kot 125 trgovin in po besedah Tonija Puglja, direktorja Cityparka, se v prihodnje lahko nadejamo še nekaterih novosti.
Citypark letos praznuje 15 let, poleg kopice različnih rojstnodnevno obarvanih dogodkov ste maja na Špici v Ljubljani organizirali prav poseben plesno-modni dogodek s plavajočim odrom in koncertom Magnifica. Kakšen je bil odziv obiskovalcev?
Odzivi na naš letošnji največji dogodek so bili pozitivni. Načrtovali smo približno 5.000 obiskovalcev, a smo to številko krepko presegli, saj smo na Špico privabili okoli 11.500 obiskovalcev, ki so si poleg brezplačnih koncertov lahko ogledali tudi modno revijo na plavajočem odru, kar je bil pravi spektakel. Dogodek se tako uvršča med ene največjih brezplačnih dogodkov na prostem letošnjega leta.
Letošnje leto smo v Ljubljani beležili veliko rast števila turistov. Se rast obiska tujih gostov pozna tudi na obisku Cityparka?
Citypark letno obišče več kot 9 milijonov ljudi in ta številka iz leta v leto raste. Zelo dobro sodelujemo s hoteli in TICom, tujci pa zelo pogosto sami izrazijo željo po obisku nakupovalnega središča. Povečano število turistov v Ljubljani smo zaznali tudi v Cityparku, predvsem v poletnih mesecih, ko število domačih obiskovalcev upade. Kot opažamo turisti pri nas radi obiščejo trgovine, ki jih v svoji državi nimajo.
Na leto organizirate več kot 230 dogodkov, a najverjetneje ste najbolj ponosni na to, da Citypark že vse od svojega začetka stremi k družbeno odgovornemu delu in na različne načine pomaga ljudem in okolju. Letos ste v sklopu natečaja Citypark obnavlja šole obnovili tehnično učilnico.
Drži, na družbeno odgovornost smo še posebej ponosni. Eden izmed projektov, ki ga že tradicionalno izvajamo, je obnova šol. Letos smo na Osnovni šoli Jožeta Moškriča prenovili tehnično učilnico, ki že dolgo ni več ustrezala učnim standardom. Lani pa smo na Osnovni šoli Horjul pripeljali toplo vodo, saj te niso imeli v nobenem stranišču in učilnici. Gre za projekte, s katerimi pomagamo zagotavljati osnovne pogoje za kakovostni učni proces, zato smo pozvali tudi druga podjetja, da tudi sama pomagajo pri podobnih aktivnostih.
Ravno včeraj smo zaključili z akcijo »Lepo je dobiti, še lepše podariti«, v sklopu katere smo v Cityparku postavili posebno smrečico želja, ki so jo krasila božična pisma otrok, ki jim starši ne morejo kupiti daril. Darila, ki so jih na podlagi želja nakupili obiskovalci, smo predali Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje.
Skozi več kot 230 letnih aktivnosti, ki jih organiziramo v Cityparku, nekatere trajajo tudi po 3 dni, želimo obiskovalcem ponuditi čim boljšo izkušnjo. Citypark pa iz leta v leto vedno bolj postaja prostor za druženje. Zelo smo ponosni tudi na to, da smo z letošnjim letom postali eden od sponzorjev košarkarskega kluba Olimpija Ljubljana.
Konec lanskega leta ste predstavili prenovljeno in predvsem modernizirano garažno hišo. Od takrat je minilo že leto dni in najverjetneje že imate rezultate zadovoljstva oz. nezadovoljstva z novo pridobitvijo Cityparka.
Prenova garažne hiše je bil kar velik zalogaj, ki smo ga zaključili oktobra lani. Poleg velike količine pozitivnih kritik je bilo tudi nekaj negativnih, a te smo pričakovali. Nanašale so se predvsem na račun navad uporabnikov, ki so jih morali spremeniti zaradi novega enosmernega prometnega režima v garažni hiši. Določene podrobnosti pa smo na podlagi kritik v letošnjem letu tudi izboljšali. Predvsem smo bolje označili enosmerne poti po prihodu v določeno nadstropje in osvetlili nekatere točke. S prenovo garažne hiše smo kupcem predvsem želeli olajšati dostop do Cityparka in skrajšati čas iskanja prostega parkirnega mesta, to nam je tudi uspelo. Dnevno namreč skozi garažno hišo pelje 8.000 vozil, ob posebnih dogodkih, pa se ta številka še krepko poveča.
Pomoč pri iskanju parkirnega mesta je bila napovedana tudi ob lansiranju mobilne aplikacije, predvsem v obratni smeri, saj se velikokrat zgodi, da ne vemo kje točno smo parkirali svoj avtomobil. Kdaj bo ta funkcionalnost na voljo?
Mobilna aplikacija Citypark trenutno ponuja orientacijo v nakupovalnem središču, aktualne informacije o akcijah in možnost shranjevanja kartic zvestobe. Kot smo napovedali ob predstavitvi, načrtujemo različne razširitve, med katerimi bo tudi vodenje do parkirnega mesta. Ta funkcionalnost je v razvoju, a bomo še pred tem najverjetneje predstavili katero od drugih novosti. Ena izmed njih bo namenjena povezovanju ljudi, ki delajo v Cityparku. Predvsem bo šlo za nudenje raznoraznih ugodnosti in možnosti obveščanja.
Za konec pa še vprašanje o področju, ki marsikoga najbolj zanima, in sicer o trgovini, ki bo nadomestila prostor v katerem je pred letom dni bila trgovina K&O. Kaj točno se bo na tistem delu Cityparka zgodilo in katera je tista trgovina, ki jo tako dolgo že čakamo?
V Cityparku si že od samega začetka prizadevamo kupcem ponuditi blagovne znamke, ki jih želijo in jih tudi kupujejo. Tako smo marsikatero tujo uveljavljeno blagovno znamko ravno mi pripeljali v Slovenijo. Med njimi so npr. H&M, New Yorker, GAP, S.Oliver in pred nekaj dnevi tudi MAC.
O konkretnem novem najemniku, ki prihaja na del, kjer je bila prej trgovina K&O, žal še ne morem govoriti.
Bo pa prišlo do spremembe razporeditve trgovin v Cityparku?
Ja, prišlo bo do povsem nove razporeditve trgovin v tem delu Cityparka. Del vizije in razvoja Cityparka je strmenje k novostim. Zato smo se odločili za večji poseg v samo nakupovalno središče, s katerim bomo spremenili hodnik in premostili bariero, ki jo zdaj ustvarjata stebra na koncu hodnika. Posledično se bodo obstoječe trgovine nekoliko spremenile.
foto: Robert Krumpak, Jošt Gantar