Ena največjih kritik potnikov Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) so bili oglasi na steklenih površinah (oknih in vratih) in dejstvo, da se najlepšega mesta na svetu ni skoraj nič videlo. Mestna občina Ljubljana je sedaj postavila omejitev količine oglasov na steklenih površinah avtobusa.
Do 60% skupne steklene površine
Kot so zapisali na Facebook strani MOLa so sprejeli usmeritev, da se lahko steklene površine avtobusa z oglasi zasedejo do največ 60 % skupne steklene površine. Obstoječe oglase, ki trenutno še prekrivajo večji delež od navedenega, pa bodo postopoma odstranjevali oz. prilagajali v skladu z izteki posamičnih pogodbenih razmerij oglaševalcev. To pomeni, da razlika ne bo vidna iz danes na jutri, v mesecu ali dveh pa.
Pa bo res bolje?
Ljubljana se bo sedaj videla bolje, vprašanje pa je kako bo v praksi to izgledalo, saj je voznikovo steklo največje na avtobusu, če temu dodamo še nekaj vrat, pa smo že blizu 40% z oglasi nepolepljenih steklenih površin. Upam, da bo v praksi to vendarle izgledalo bolj v smeri, da se ne bo oglasov več lepilo na okna, saj se bo s tem potnikom zagotovilo večji užitek v vožnji.