Štartaj Slovenija 2018 bo 3. sezona resničnostnega šova, ki mladim podjetnikom pomaga na njihovi podjetniški poti. Tekmovalci namreč poleg poslovnih usmeritev in delavnic dobijo tudi publiciteto in prostor v trgovini, saj sta partnerja projekta tudi Spar Slovenija in POP TV.
Šov Štartaj Slovenija tako tekmovalcem ponudi realno podjetniško izkušnjo, hkrati pa jim z učenjem pomaga na njihovi podjetniški poti. Prvi Hit produkt leta (2016) je postal dezodorant krema Nelipot, Hit produkt leta 2017 pa krema Noela. Sedaj pa so odprte prijave za tretjo sezono, ki bo dala Hit produkt leta 2018.
Prijave so v polnem teku
Prijave za 3. sezono šova Štartaj Slovenija so že v teku in potekajo do 31.2.2018. Po zaključku prijavnega roka bo potekala prva faza, ki je pogovor s komisijo producenta, nato pa sledijo različne aktivnosti potrebne za finalni izbor kandidatov.
Koliko kandidatov bo sodelovalo v Štartaj Slovenija 2018 ni znano, je pa znano, da koncept ostaja enak, saj kar se tiše Spara, ki bo ponudil posebno prodajno mesto v vseh največjih megamarketih Interspar v Sloveniji, kot testno polico za mlade podjetnike/inovatorje, ki testirajo svoj produkt na trgu.