Samsung Galaxy Note 8 ima težave z baterijo, te niso tako hude kot pri Note 7, kjer je prišlo do vžiga telefona, a težava vendarle obstaja, priznal pa jo je tudi Samsung, ki v tem primeru zamenja telefon.
Za kaj gre?
Uporabniki, predvsem v ZDA, na Samsung Support Forumu javljajo, da se njihov telefon ne polni več. Težava se pojavi po tem, ko se baterija popolnoma izprazni. Telefona pa ni možno napolniti niti z drugim polnilcem ali v Safe Modu. Podobno težavo opisujejo tudi nekateri uporabniki Galaxy S8+. Telefon je v takem stanju pravzaprav neuporaben oz. bolje rečeno je mrtev in se ga ne da več uporabljati.
Razlog ni znan, a Samsung telefon zamenja
Samsung je napako potrdil in v primeru, da se uporabniku kaj takšnega zgodi, tudi zamenjajo telefon. Težava pa je, da trenutno še ni znan razlog zakaj se to dogaja. Je težava v bateriji ali programski opremi? Je morda razlog povezan s procesorjem, saj v ZDA uporabljajo Snapdragon 835, povsod drugod pa Exynos 8895? Vse to so zgolj špekulacije, tako da je trenutno edino pametno zdravilo to, da svoj Samsung Galaxy Note 8 ne pustite, da se izprazni do konca.
Izjava nemškega Samsunga: »Of course Samsung takes all reports of this kind seriously. We have received only a very small number of customer inquiries that can be linked to charge management. Unfortunately, we can only comment on the matter further, if we have more detailed information about the affected devices. If you have any questions about your device, please contact Samsung Customer Service at 06196 77 555 66. (Costs according to conditions of the contracting party for fixed mains connections or mobile phone connections.) Service times: Monday to Friday: 08: 00-21: 00 o’clock, Saturday: 09: 00-17: 00 o’clock or under: http://www.samsung.com/de/info/contactus.html).« (strojni prevod iz nemščine)