Huawei je konec lanskega leta podal nekaj številk o poslovanju družbe, ki so nakazale težave, ki jih bo morala družba v prihodnosti premagati. Predvsem se to nanaša na upad prihodkov.
Kljub rekordu v prodaji števila telefonov z nižjimi prihodki
Kljub temu, da je Huawei povečal število prodanih (bolj natančno je to število odposlanih telefonov iz tovarne) mobilnih telefonov. S številko 153 mio enot so na globalni ravni zabeležili 10% tržni delež in tako po Samsung Electronics Co Ltd. ter Apple Inc. postali tretji največji igralec na mobilnem trgu. Žal pa so hkrati zabeležili zgolj 15% rast prihodkov glede na leto 2016, saj so leto 2017 zaključili z 92.08 mrd $ prihodkov. To je najnižja rast prihodkov družbe Huawei od leta 2013.
Usmerjali se bodo v premium segment in prodrli v ZDA
Huawei je rast prihodkov beležil predvsem na račun tega, da je poleg telefonov srednjega razreda začel ponujati telefone višjega cenovnega razreda po ugodnejši ceni kot konkurenca, a sedaj tudi sam dobiva konkurenco, predvsem kitajsko. Kot so napovedali v družbi se bodo v letu 2018, da bi ohranili in povečali rast prihodkov, osredotočali na premium razred in hkrati poskušali čimbolje prodreti na trg Združenih držav Amerike. Tam namreč skoraj niso prisotni.
Ali jim bo uspelo uresničiti cilje, pa bomo videli konec leta.