Železniško postajališče Dolgi most bo končno postalo realnost, s tem pa bo P+R Dolgi most postal vzorčni primer trajnostne multimodalne mobilnosti, saj bo omogočal prestop med avtomobili, avtobusi, vlaki in kolesi.
Gradnja železniškega postajališča Dolgi most – Ljubljana je del projekta, ki vsebuje gradnjo treh novih postajališč (Novo mesto Šmihel, Dolgi most in Lavrica) ter nadgradnjo sedmih postajališč na območju Ljubljane (Ljubljana Tivoli, Litostroj, Ljubljana Brinje, Ljubljana Ježica, Ljubljana Vodmat, Ljubljana Stegne in Medno.) Dela so se v zadnjem tednu januarja 2018 pričela na železniškem postajališču Dolgi most.
Gradnja bo končana do konca julija 2018
Kot so pojasnili na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo je rok za dokončanje del 9 mesecev od uvedbe v delo, ki je bila izvedena 24.10.2017. Tako je izgradnja železniškega postajališča Dolgi most predvidena za konec julija 2018. Po tem bo potrebno pridobiti še vsa dovoljenja za uporabo novega postajališča. Da bo železniško postajališče Dolgi most postalo del voznega reda Slovenskih Železnic pa bo potrebno še nekaj več časa. Tako da, če bo postajališče Dolgi most operativno ob začetku novega šolskega leta bo to zelo v redu.
Kako pa bo izgledalo postajališče Dolgi most?
Postajališče Dolgi most bo locirano v neposredni bližini novega cestnega podvoza Vič, skozi katerega poteka povezovalna cesta med Tržaško cesto in Cesto na Vrhovce. Podvoz bo hkrati služil tudi za izvennivojsko prečkanje proge. Izogibališče na železniškem postajališču Dolgi most ni predvideno, saj na DRSI ocenjujejo, da postanki potniških vlakov ne bodo povzročali ovir v vlakovnem prometu. Dostop na oba perona bo možen preko stopnišč preko podvoza, urejeni bodo tudi dostopi za funkcionalno ovirane osebe. Na južnem peronu pa bo neposreden dostop na parkirišče P+R.