Železniško postajališče Dolgi most – Ljubljana bo po podatkih, ki jih je Direkcija RS za infrastrukturo posredovala Uporabni strani, zgrajeno do konca junija 2018. Izvajalec del Ginex International d.o.o. je bil uveden v delo 24.10.2017, prvi vidni znaki gradnje pa so bili konec januarja 2018.
Kako bo izgledalo novo železniško postajališče Dolgi most – Ljubljana?
Železniško postajališče Dolgi most – Ljubljana bo stalo poleg parkirišča P+R Dolgi most, s tem pa bo ta lokacija postala vzorčni primer trajnostne multimodalne mobilnosti, saj bo omogočen prestop med avtomobili, avtobusi, vlaki in kolesi. Ker postajališče gradijo šele mesec dni, pravzaprav precej manj, saj zaradi neugodnih vremenskih razmer kar nekaj dni niso delali. Predstave kako bo vse skupaj na koncu izgledalo, na podlagi trenutnega stanja del, tako niti približno ne moremo imeti.
V pomoč je zato slikovni prikaz, ki razjasni nekaj vprašanj o samem postajališču. Postajališče Dolgi most bo locirano neposredno ob podvozu skozi katerega poteka povezovalna cesta med Tržaško cesto in Cesto na Vrhovce. Podvoz bo služil kot prehod iz ene strani peronov na drugo (izvennivojsko prečkanje proge). Stopnišče na strani parkirišča P+R je že zgrajeno, na drugi strani pa ga bodo morali še zgraditi. Južni peron postajališča Dolgi most bo imel neposredni dostop na parkirišče P+R in sicer s pomočjo para stopnic ter klančin, ki bosta služili tudi kot dostop za funkcionalno ovirane osebe. Žal bo dostop za funkcionalno ovirane osebe na voljo zgolj na južni strani, kar je nekoliko čudna rešitev, saj bi z nekoliko daljšo klančino lahko omogočili dostop tudi z druge strani postajališča.
Postajališče bo na vsaki strani opremljeno s po dvema nadstrešnicama, ki bosta potnikom nudili zavetje in možnost počitka. Perona bosta v celoti razsvetljena in označena z varovalnim pasom, znotraj katerega morajo stati potniki, da ne stojijo preblizu tirov.